کد خبر: ۴۲۳۸۹
زمان انتشار: ۱۶:۰۳     ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز ‌گفت: گروه ائتلاف بزرگ اصولگرایان مورد تأیید جامعه روحانیت نیست، هیچ کس حق ندارد از نام جامعه روحانیت سوء استفاده کند.

حجت‌الاسلام سالک سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، اظهار داشت:‌ دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران تلاش دارند تا با شیوه‌های گوناگون تمایل حضور مردم را در پای صندوق‌های رأی کم نشان دهند. اما ملت با شعور سیاسی خود در یوم‌الله ۲۲ بهمن نشان داد که یاوه‌سرایی‌های دشمن دروغی بیش نیست.

وی با بیان اینکه جامعه روحانیت مبارز از عموم ملت ایران به دلیل شرکت پرشور و گسترده و دشمن‌شکن در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر و قدردانی می‌کند، گفت: امیدواریم این حضور گسترده مقدمه‌ای برای حضور پرشورتر در پای صندوق‌های رأی باشیم تا با به سرانجام رساندن یک رقابتی سالم برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کنیم و دشمنان خارجی و داخلی را مأیوس کنیم.

حجت‌الاسلام سالک با یادآوری تلاش‌های یکساله صورت گرفته مبنی بر فراهم نمودن وحدت، همدلی و حضور پرشور در انتخابات توسط جامعتین اظهار داشت:‌ ماحصل این تلاش‌ها به وجود آمدن جبهه متحد اصولگرایان بود که با محوریت آیات عظام مهدوی کنی و محمد یزدی تشکیل شد و امروز پا به عرصه انتخابات گذاشتند.

وی با یادآوری سخن امام (ره) مبنی بر اینکه همه اقشار و طیف‌های جامعه در قبال حفظ نظام در پیشگاه خدا مسئول هستیم، گفت:‌ اگر کسانی نسبت به سرنوشت کشور و انقلاب اسلامی ایران بی‌توجهی نشان دهند، گناه کبیره مرتکب شده‌اند.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: ‌اخیراً شاهدیم که گروه‌ها و طیف‌های متعددی در تهران با عناوین مختلف شکل گرفته‌اند که موجب دغدغه خاطر و در برخی موارد نگرانی‌هایی در میان دلسوزان شده است لذا در این رابطه جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اعلام کردند که فقط از جبهه متحد اصولگرایان حمایت می‌کنند و گروه دیگری را مورد تأیید قرار نمی‌دهند.

حجت‌الاسلام سالک افزود: اگر کسی و کسانی به عنوان نام جامعه روحانیت و عضوی این تشکل روحانی خود را در معرض کاندیداتوری قرار دهد و بخواهند از عنوان جامعه روحانیت مبارز سواستفاده کنند، مورد تأیید جامعه روحانیت نیست.

وی متذکر شد: جامعه روحانیت مبارز بعد از بحث‌های کارشناسی و با رأی‌گیری کاندیداهای رسمی خود را به جبهه متحد اصولگرایان معرفی کرد و فقط آنها را مورد تأیید قرار داد.

حجت‌الاسلام سالک افزود: اخیراً گروهی تحت عنوان ائتلاف بزرگ اصولگرایان لیستی را منتشر کردند که مورد تأیید جامعه روحانیت مبارز نیست، بنابراین تأکید می‌کنیم که هیچ کس حق ندارد از نام جامعه روحانیت مبارزه استفاده کند چراکه این خلاف همه تعهدات است.

وی در پایان افزود: از همه افراد و گروه‌ها می‌خواهیم حرمت جامعتین را حفظ کنند زیرا این نهادها یکی از اساس‌های انقلاب اسلامی ایران بوده و هستند.

گروه ابوالحسن نواب و غفوری فرد عنوان «ائتلاف بزرگ اصولگرایان»را برای خود انتخاب کرده اند. در حالی که ائتلاف واقعی و بزرگ اصولگرایان همان جبهه متحد است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها