کد خبر: ۴۲۱۷۱
زمان انتشار: ۰۲:۰۸     ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
واقعيت تلخ اين است كه مردم به فراخوان هاي اپوزيسيون براي آمدن به خيابان گوش نمي دهند و ديگر آن اتفاق پس از انتخابات سال 88 پديد نمي آيد.
اين مطلب را پايگاه ضدانقلابي گويانيوز مورد تاكيد قرار داده و نوشته است: «فراخوان 25 بهمن بدون آنكه كوچكترين چالشي در وضعيت حاكميت ايجاد كند و بدون اينكه حضور موثري را به نشانه اعتراض ترتيب دهد و بدون آن كه حتي پيام خود را به گوش عده قابل توجهي برساند تمام شد.
به واقع آن چيز كه بيش از هر مورد ديگري آزاردهنده است ناتواني مخالفان در برقراري ارتباط موثر و تعيين كننده با مردم است. اكنون جنبش سبز به خاموشي گراييده است.»
اين رسانه فعال در فتنه سبز تصريح مي كند: حاكميت به رغم چالش هايي كه دچارش بود در سطح اطلاع رساني و ذهنيت سازي عمومي از همه چيز بحران زدايي كرد و اپوزيسيون با همه امكانات رسانه اي كه در اختيار داشت اعم از ماهواره و اينترنت ناتوان از تقابل و هماوردي با حاكميت بود. و به عده اي فعال سياسي مخالف و حداكثر به چند هزار كاربر در اينترنت و شبكه هاي اجتماعي مجازي كه درصدشان از حد و حدود «اقليت» تجاوز نمي كند و عموما اهل نظر دادند تا عمل كردن دل بست. نتيجه ناتواني در عملياتي كردن برخي ايده ها بوده است.
گويانيوز با اضطراب تمام مي نويسد: كمتر از 2 هفته ديگر انتخابات مجلس در ايران برگزار مي شود. در اهميت ماجرا همين بس كه ميزان بالاي مشاركت مردم در اين انتخابات مي تواند نااميدي اپوزيسيون را افزايش دهد. مسئله نگران كننده اين است در شرايطي كه فراخوان دهندگان براي حضور خياباني در 25 بهمن ناتوان از رساندن پيام به مردم هستند چگونه مي توان اميدوار بود كه در فراخواني بزرگتر و بااهميت تر مانند تحريم انتخابات موفق عمل كنند؟ آيا فراخوان 25 بهمن حكم آزموني شكست خورده را نداردكه قرار است بار ديگر آزموده شود؟ و با اين روش هاي آزموده شده چگونه خطاي آزموني ديگر كه از بد حادثه بسيار پراهميت است توجيه خواهد شد؟
اين رسانه كه پيش از اين به انتشار آگهي هاي استخدام مزدور براي سازمان جاسوسي آمريكا نيز تن داده در تشريح بيشتر نگراني خود خاطرنشان مي كند: نگراني اصلي در اين است كه نيروهاي طرفدار تحريم، استراتژي معلوم و مناسب با شرايط اجتماعي حاضر كه دستيابي به نتيجه دلخواه كاستن از مشاركت مردم در انتخابات فرمايشي است را ندارند و به طور كليشه و غيركارآمد، فراخوان هايي با مخاطب نامعلوم صادر مي كنند. در چنين وضعيتي معلوم نيست كه فرداي 12اسفند وضعيت اپوزيسيون چگونه خواهد بود؟ ما تماشاگران نگراني هستيم كه زمان به ضرر ما مي گذرد.
    
منبع: کیهان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها