کد خبر: ۴۲۱۴۶۶
زمان انتشار: ۱۴:۵۵     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
دادستان کل کشور گفت: این در شأن مسئولان اجرایی نیست که بخواهیم آنها را به دادگاه بکشانیم اما دستگاه قضایی موظف به اجرای قانون است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، حجت‌الاسلام منتظری در ادامه نشست خبری امروز خود ادامه داد: به صراحت می گویم مایل نیستیم ناچار شویم برای مسئولان اجرایی پرونده قضایی تشکیل دهیم.

وی ادامه داد: این در شأن مسئولان اجرایی نیست که بخواهیم آنها را به دادگاه بکشانیم اما دستگاه قضایی موظف به اجرای قانون است.

منتظری گفت: من به دادستان ها در سراسر کشور ابلاغ کردم حتما با متخلفان برخورد کنند و همه مسئولان اجرایی بدانند در رصد دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی هستند.

دادستان کل کشور افزود: ما تقاضای برادرانه و توصیه دوستانه داریم که سعی کنند تخلف نکنند.

وی تصریح کرد: ستادها و مسئولان ستادهای انتخاباتی مراقبت کنند، ما گزارش هایی داشتیم که در برخی شهرستان ها ستادها از انجام تخلف خودداری نکردند.

منتظری گفت: اگر کسی در چارچوب قوانین مجوز فعالیت و تجمع در فضای باز را نداشته باشد تخلف است و دستگاه قضایی و ناجا برخورد می کند. بنابراین از راه اندازی کارناوال و تجمع در خیابان ها خودداری کنند.

دادستان کل کشور ادامه داد: تأکید می کنم که رؤسای ستادها توجه کنند ممکن است افراد بدخواه از این موقعیت سوء استفاده کنند و وارد جمعیت شوند و حادثه ای رخ دهد، آن‌وقت شما روسای ستاد ها باید پاسخگو باشید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها