کد خبر: ۴۲۱۰۹
زمان انتشار: ۲۱:۴۵     ۰۲ اسفند ۱۳۹۰
تازه های فناوری در هفته گذشته؛
همه روزه وسایل و فناوری های جدید وارد بازار می شوند و باعث شگفتی همگان می شوند و توجه های بسیاری را به سمت خود جلب می کنند.
مشرق، در هفته گذشته چند فناوری جدید وارد بازار شده است که در اینجا تعدادی از این فناوری ها را به شما معرفی می کنیم.

ماشین الکترومغناطیسی میتوس: این ماشین سرآغاز تولید ماشین های چندین نسل بعد خواهد بود. همانطور که متوجه شدید باشید این ماشین با سیستم الکترومغناطیس کار می کند و برای جاده های چندین سال اینده ساخته شده است. این ماشین یک موتور 1.5MW الکترومغناطیسی دارد. البته در مورد این ماشین اطلاعات زیادی در دسترس نیست و باید منتظر آن بمانیم.



VooMote Zapper: این قطعه کوچک و جالب برای گوشی ها و محصولات اپل ساخته شده است و می توانند به دارندگان این گوشی ها کمک بسیار زیادی نماید. با کمک این محصول کوچک و وصل کردن آن به گوشی خود می توانید بیشتر وسایل الکترونیکی خانه خود را کنترل کنید و کار با آن بسیار آسان می باشد.



دوربین های D-CAN: شاید فکر می کنید که تمام دوربین های دنیا به یک شکل هستند. اما به تازگی یک طراح به نام بونموی، دوربینی طراحی کرده است که تنها به شکل یک لنز است. این دوربین تمام کارهای دوربین های قدیمی را انجام میدهد و فضای کمتری نیز اشغال میکند.



قوطی های تصفیه کننده: هفته گذشته قوطی هایی را دیدیم که با زدن یک ضربه خنک می شدند . این هفته شرکت CamelBak یک بطری جدید را رونمایی کرده است. این بطری در زمانی که شما آب تمیز در اختیار ندارید بسیار به شما کمک می کند زیرا می تواند تا 80 بطری آب را تصفیه کند و برای هر بطری تنها 60 ثانیه وقت نیاز دارد.



کامپیوتر جدید HP: ما قبلا هم کامپیوترهای بدون کیس را دیده ایم، کامپیوترهایی که تنها یک مانیتور دارند. اما این نسخه جدید که اچ پی وارد بازار کرده است با دیگر مدل ها متفاوت است. این مدل جدید یک صفحه نمایش 27 اینچ با کیفیت 1440×2560 دارد و می تواند بیشتر از 1 میلیون رنگ را نشان دهد. این کامپیوتر بیشتر به درد افرادی که طراحی می کنند می خورد.



موس و کیبورد RAZER: شرکت RAZER از جمله بزرگترین شرکت های تولید کنند موس و کیبوردهای حرفه ای است و تقریبا هر هفته یک نسخه جدید به بازار ارائه می کند. این نسخه جدید بیشتر برای بازی خورها و  برای بازی Mass Effect طراحی شده است. این بازی امسال وارد بازار می شود.



پورت های جدید USB: حتما شما هم با درگاه های USB مشکل داشته اید و گاهی نمی دانید از چه جهتی باید کابل ها را وارد درگاه کنید. این مشکل را یکی از مهندسان کامپیوتر که خود با این درگاه ها بسیار مشکل داشته است حل کرده. با این طراحی تنها کافی است تا کابل را لمس کنید و بعد متوجه می شوید که از چه جهتی باید آن را وارد کنید. اگر شرکت های طراحی کننده از این طراح حمایت کنند شاید آینده کابل های USB تغییر کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها