کد خبر: ۴۲۱۰۴
زمان انتشار: ۲۱:۴۵     ۰۲ اسفند ۱۳۹۰
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت شرق تهران گفت: با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی 70 نقطه آلوده پاکسازی و بیش از 10 هزار انواع تجهیزات ماهواره کشف و ضبط شد.
مهر، سرهنگ حسین قاسملویی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در حوزه فرماندهی انتظامی شرق تهران از صبح امروز سومین مرحله طرح سراسری برخورد با اراذل و اوباش شناسایی و دستگیری قاچاقچیان و استفاده کنندگان از تجهیزات ماهواره و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با همکاری یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در سطح شهرستانهای شرق استان تهران اجرا شد.

وی ادامه داد: این طرح با هدف تامین انتظارات مردم در حوزه امنیت اجتماعی و بر اساس گزارشهای مردمی به اجرا درآمد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت شرق تهران از کشف چندین انبار قاچاقچیان تجهیزات ماهواره خبر داد و افزود: ماموران موفق شده اند تاکنون چندین انبار تجهیزات ماهواره را کشف و تعدادی را در این رابطه دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: ماموران این فرماندهی تاکنون موفق شده اند بیش از 10 هزار انواع تجهیزات ماهواره شامل رسیور، دیش و ال ان بی را کشف و ضبط کنند.

سرهنگ قاسملویی با اعلام پاکسازی 70 نقطه آلوده از وجود اراذل و اوباش تاکید کرد: نقاطی که محل تردد اراذل و اوباش شده بود پس از شناسایی و انجام کارهای اطلاعاتی صبح امروز پاکسازی شد و 30 نفر از اراذل و اوباش شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان استمرار طرح امنیت اجتماعی در سطح فرماندهی انتظامی شرق تهران گفت: طرحهای امنیت اجتماعی بنا به درخواست شهروندان و برای تامین امنیت تداوم داشته و با افرادی که بخواهند امنیت اجتماعی مردم را به مخاطره بیاندازند برخورد می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها