کد خبر: ۴۲۱۰۲
زمان انتشار: ۲۰:۳۰     ۰۲ اسفند ۱۳۹۰
نماینده آرمانگرا و انقلابی از نظر جواد کریمی قدوسی(۲):
نماینده انقلابی دارایی های خود را ولو اینکه قانونی نباشد در بروشو خود می نویسند و قول میدهند که اگر مجلس رفتند بر این دارایی های خود چیزی اضافه نکنند و از اعلام آن هراس ندارد ویژگی های نمایندگان و نامزد هایی که می خواهند وارد مجلس شوند باید همان ویژگی های شهید مدرس باشد که فریاد زد: نه چیزی دارم و نه چیزی می خواهم. اگراین طور بودند قدرت پیدا می کنند و از این قدرت، که قدرت الهی و معنوی است به نفع ملت و نظام بهره می برند.
با توجه به نزدیکی انتخابات و لزوم هر چه بیشتر شناخت نمایندگان برآن شدیم تا سلسله گزارش هایی را ترتیب دهیم و به شاخصه های اصلی نمایندگان انقلابی و آرمانگرا بپردازیم. آرمان گرایی و انقلابی بودن دو فاکتور اساسی است که می تواند افراد و نمایندگان را در حوزه عمل و اندیشه مهندسی کند و پایبندی به این دو اصل می تواند موجب شود که کاندیدهای مجلس شورای اسلامی بر اساس آرمان های انقلاب اسلامی که همانا حمایت از مستضعفان و دوری از مستکبران است حرکت کنند؛ و اعتقاد و التزام به آن مانع کج اندیشی و کج رفتاری آنان می گردد.

به گزارش سرویس خانه ملت پایگاه 598، جواد کریمی قدوسی  نماینده منتخب مشهد  و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به خبرنگار پارلمانی 598 مبنی بر شاخصه های نماینده انقلابی و آرمانگرا گفت: ویژگی های نمایندگان همان ویژگی های ایثارگران دوران مقدس باید باشد، دفاع مقدس یک گنج تمام نشدنی است، در آنجا الگوی صحیح مدیریت در جمهوری اسلامی ارائه شد، حضرت امام انگشت روی این اتفاق در دوران دفاع مقدس گذاشتند که با این نوع مدیریت می توان ثابت کرد که اسلام می تواند بر جهان حکومت کند.

کریمی قدوسی بیان داشت: مدیریت دفاع مقدس این بود که هرکس وارد این عرصه می شد از همه هستی خود می گذشت و خودش رو کاملاٌ وقف اسلامی می کرد نه در حرف بلکه در عمل به جای می رفت که نه نامی بود و نه نشانی و نه ثروتی نه پستی و نه اظهار فضیلتی. در نهایت گمنامی می رفت و جان خود را کف دست گذاشته بود و اگر ثروتی هم اندوخته بود آنها را هم پشت سر می گذاشت و گمنام وارد می شد، دنبال قدرت نمی گشت، دنبال ثروت نمی گشت چون آنجا جای ایثار بود.

کاندیدای جبهه پایداری انقلاب اسلامی خراسان رضوی اظهار داشت: اگر نمایندگان ویژگی های رزمندگان دفاع مقدس را داشته باشند زندگی آنها شفاف است، در فکر به ثروت و قدرت رسیدن در قبال مجلس نیستند، با شهامت از حقوق ملت دفاع می کنند، شفاف زندگی خود را در انتخابات بیان می کنند، دارایی های خود را ولو اینکه قانونی نباشد در بروشو خود می نویسند و قول میدهند که اگر مجلس رفتند بر این دارایی های خود چیزی اضافه نکنند و از اعلام آن هراس ندارد بر اساس سوگندی که در مجلس می گویند قول می دهند هرگاه خطری انقلاب را تهدید کرد با قدرت در مقابل آن خطر می ایستند، اهل تساهل و تسامح در مورد اصول انقلاب نباشیم، قوانین شفاف و انقلابی تصویب می کنیم که در پرتو آن تصویب  مشکلات کشور حل شود و این کاروان عظیم انقلاب به سرعت پیش برود.

وی گفت: ویژگی های نمایندگان و نامزد هایی که می خواهند وارد مجلس شوند باید همان ویژگی های شهید مدرس باشد که فریاد زد: نه چیزی دارم و نه چیزی می خواهم. اگراین طور بودند قدرت پیدا می کنند و از این قدرت، که قدرت الهی و معنوی است به نفع ملت و نظام بهره می برند.

سردار کریمی بیان داشتند: رهبر معظم انقلاب نگفتند که مجلس هشتم خیلی قانون تصویب کرد، خوب نظارت کردید، خوب استیضاح کردید، خوب سوال کردید، انگشت گذاشتند در دیدار آخر روی  مواضع و فرمودند این موضع گیری های شما در مقابل دشمن الحق و الانصاف  جای سپاس دارد و من اصرار دارم که همچنان ادامه دهید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها