کد خبر: ۴۱۷۰۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۰۱ اسفند ۱۳۹۰
نماینده آرمانگرا و انقلابی از نظر ستار هدایت خواه(۱):
كساني كه درماجرای فتنه 88 سكوت كردند يا ترديد ايجاد كردند يا حتي به صورت تلويحي حمايت كردند يا توجيه كردند يا مسايل فرعي را بر مسايل اصلي مقدم داشتند يا رفتاري نشان دادند كه به نوعي مورد خوش آمد فتنه گران و عوامل حامي آنها شدند اينها صلاحيت ورود در مجلس نظام جمهوري اسلامي را ندارند و قطعا مردم با توجه به بصيرتي كه دارند بايد در مورد اينها تصميم درستي بگيرند.
 با توجه به نزدیکی انتخابات و لزوم هر چه بیشتر شناخت نمایندگان برآن شدیم تا سلسله گزارش هایی را ترتیب دهیم و به شاخصه های اصلی نمایندگان انقلابی و آرمانگرا بپردازیم. آرمان گرایی و انقلابی بودن دو فاکتور اساسی است که می تواند افراد و نمایندگان را در حوزه عمل و اندیشه مهندسی کند و پایبندی به این دو اصل می تواند موجب شود که کاندیدهای مجلس شورای اسلامی بر اساس آرمان های انقلاب اسلامی که همانا حمایت از مستضعفان و دوری از مستکبران است حرکت کنند؛ و اعتقاد و التزام به آن مانع کج اندیشی و کج رفتاری آنان می گردد.

به گزارش سرویس خانه ملت پایگاه 598، ستار هدایت خواه  نماینده منتخب یاسوج  و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به خبرنگار پارلمانی 598 مبنی بر شاخصه های نماینده انقلابی و آرمانگرا گفت: يك نماينده بايد به معناي واقعي متعهد به اسلام و اهل تقوا و حداقل داراي تجربه كافي و آمادگي كافي در بخش هايي كه  مورد نياز مجلس است باشد.

ستار هدایت خواه اظهار داشت: در شرايط فعلي و با توجه به رويارويي هايي كه ما در سطح جهاني داشته و خواهيم داشت از اين به بعد نماينده متناسب جمهوري اسلامي کسی که به جد ولايت مدار باشد يعني در واقع هم فهم و هم باور عميق نسبت به مسئله ولايت و هم پايبندي عملي به ولايت داشته باشد و در عين حال به جد اهل بصيرت و روشن بيني و تيز بيني باشد .

نماینده مردم یاسوج در مجلس شورای اسلامی گفت: جريان ها ، گروهها و فتنه ها را به درستي بشناسد داراي روحيه انقلابي و شجاعت لازم، و پرهيز از هر گونه سازش كاري در مقابل جريان هاي مختلف باشد.

وی افزود: علاوه بر اين پيوندي با جريان هاي قدرت و ثروت نداشته باشد، نگاه كلان نگر نسبت به مسائل كشور داشته باشد و مواضعي روشن در مقابل هر گونه انحرافي كه از مسير ولايت صورت مي گيرد داشته باشد و در كنار همه اينها باورمند به كار آمدي دين در اداره جامعه باشد و در اين جهت هم صاحب رأي و نظر باشد.

وی در ادامه سخنان خود و در پاسخ به این سوال که موضع گیری این چنین نماینده هایی در مقابل کسانی در فتنه سکوت کردند چگونه باید باشد افزود: طبيعي است كه اين از لوازم ولايت مداري از لوازم فتنه ستيزي و از لوازم بصيرت اين است كه كساني كه درماجرای فتنه 88 سكوت كردند يا ترديد ايجاد كردند يا حتي به صورت تلويحي حمايت كردند يا توجيه كردند يا مسايل فرعي را بر مسايل اصلي مقدم داشتند يا رفتاري نشان دادند كه به نوعي مورد خوش آمد فتنه گران و عوامل حامي آنها شدند اينها صلاحيت ورود در مجلس نظام جمهوري اسلامي را ندارند و قطعا مردم با توجه به بصيرتي كه دارند بايد در مورد اينها تصميم درستي بگيرند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها