کد خبر: ۴۲۰۷۳
زمان انتشار: ۱۹:۰۲     ۰۲ اسفند ۱۳۹۰

يك دانشجو به دليل اينكه از شهرداري به دليل كم كاري در رسيدگي به مشكلات مردم، انتقاد كرده بود، بازداشت شد.

سید موسوی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو، با اعلام بازداشت دانشجوی دانشگاه علمی – کاربردی میناب در روز یکشنبه، 30 بهمن ماه تصريح كرد: در پی مطالبه اسماعیل بارانی دانشجوی رشته کشاورزی در رسیدگی به مشکلات اجتماعی و رفاهی مردم مبنی نحوه برخورد با ارباب رجوع و ضرورت سهولت در آسفالت یکی از محله های این شهرستان، این دانشجو مورد بازداشت قرار گرفت.
 
وی در این رابطه بیان داشت: به دنبال پیگیری مطالبات مردم در رفع مشکلات نامناسب فضای شهری از جمله آسفالت خیابان محلات و برخورد نامناسب شهرداری كه نزدیک به یکسال از آن می گذرد و جوابی از سوی مسئولان مربوطه در رفع مشکلات مردم توسط مسئولان شهرستانی صورت نگرفته این دانشجوی رشته کشاورزی مطالبات مردمی را به استانداری ارجاع می دهد که درپی چنین مطالبه ای مورد بازداشت قرار می گیرد. 
 
رئیس دانشگاه علمی- کاربردی شهرستان میناب به دنبال چنین درخواستی در رسیدگی به مشکلات  متاسفانه با نفوذی که سرپرست شهرداری میناب در دادگاه داشته است وی نزدیک به 24 ساعت توسط دادگاه شهرستان میناب بازداشت می شود.
 
موسوی ادامه داد: سرپرست شهرداری میناب درپی درخواست این دانشجو  مدعی شده که با ارجاع درخواست رفع مشکلات مردم میناب به مسئولان مرکز استان، این دانشجو باعث مخدوش شدن چهره وی نزد مسئولان استانی شده است ؛ بنابراين با نفوذی که در دادگاه داشته این دانشجو نزدیک به 24 ساعت مورد بازداشت قرار گرفته است.
 
وی گفت: بسیاری از مردم بخوبی با مشکلات و کمبودهای شهرستان میناب آشنایی کامل دارند؛ لذا حق دارند مطالبات و درخواست های خود را که در شهرستان پیگیری نمی شود را به مسئولان استانی ارجاع دهند. 
 
رئیس دانشگاه علمی- کاربردی شهرستان میناب گفت: اسماعیل بارانی، دانشجوی رشته کشاورزی و کارمند شرکت مخابرات شهرستان میناب می باشد. 
 
لازم به ذكر است، حسین بازماندگان هم اکنون سرپرستی شهرداری میناب را برعهده دارد.
 
خاطرنشان مي شود، شورای شهر شهرستان میناب حدود شش ماهی است که منحل شده است و عملا هم غیر فعال می باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۱ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
استفاده از این تیتر یقینا خلاف شرعه
و هیچ فایدع جز خودزنی نداره
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۶ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۱
۰
۰
من به عنوان یک شهروند مینابی این موضوع را تایید می کنم و متاسفم از کسانیکه همچین افرادی را به عنوان مسئول انتخاب می کنند از مسئولین خواهشمندم گستره حوضه نظارت خود را به شهر های کوچکتر مثل میناب گسترش دهند تا از مشاهده این فساد اداری در شهرهای کوچک عرق شرم بر پیشانیمان نقش نبندد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها