کد خبر: ۴۲۰۳۹۸
زمان انتشار: ۱۹:۳۶     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
پس از برگزاری نخستین مناظره تلویزیونی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، که در روز جمعه 8 اردیبهشت ماه از تلویزیون پخش شد، مرکز پژوهش و سنجش افکار رسانه ملی از میزان قابل توجه مخاطبان این برنامه خبر داد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، براساس آمار منتشر شده از سوی مرکز پژوهش و سنجش افکار صداوسیما، میزان بیننده اولین مناظره زنده در سطح ملی بیش از 60 درصد در کل کشور بوده است.

بنابر این گزارش، همچنین نظرسنجی های این مرکز که در تاریخ 10 اردیبهشت‌‌ماه در تهران و 32 مرکز استان انجام شده، گویای این واقعیت است که در فاصله قبل و پس از برگزاری اولین دور مناظرات انتخابات ریاست جمهوری(6 تا 10 اردیبهشت‌) میزان مراجعه مردم به شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی برای کسب اطلاع از اخبار و رویدادهای مربوط به انتخابات از 67.2 درصد به 74.8 درصد رسیده، که این حجم استقبال و مراجعه در دو سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

همچنین در همین فاصله زمانی، میزان اقبال عموم به شبکه‌های اجتماعی با کاهش همراه بوده و از 23.4 به 21.1 درصد رسیده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها