کد خبر: ۴۱۷۹۶۳
زمان انتشار: ۰۱:۵۳     ۲۰ فروردين ۱۳۹۶
مدیرعامل خبرگزاری دانشجو گفت: علت رفتارهای دولتمردان دولت یازدهم نداشتن منطق پاسخگویی مستدل در برابر سؤالات است که باعث شده دولت عصبانی در مواجهه با منتقدین رفتار نهادینه شده در وجودش را بروز دهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، هادی قاسمی با اشاره به رفتار ناشایست وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم با یک خبرنگار در حاشیه جلسه هیأت دولت در قبال یک سؤال گفت: این اقدام دولت اتفاق نادری نبوده بلکه ناشی از رفتار آنها است که مسبوق به سابقه هم هست.

وی افزود: آقای آخوندی در فرودگاه در برابر گلایه یک شهروند که از گرانی هزینه پارکینگ ناراحت بود رفتار ناشایستی را از خود نشان داد قبل از آن هم سازمان‌های حمایتی مردمی را به سازمان‌های کمونیستی تشبیه کرده که باید بساط آنها از کشور جمع شود.

مدیرعامل خبرگزاری دانشجو تصریح کرد: وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم در قبال مطالبات مردم در بحث مسکن مهر موضع‌گیری خاصی داشته و آن را طرح مزخرفی دانسته است.

وی گفت: وزیر بهداشت دولت یازدهم هم تاکنون درباره خواسته‌ها و مطالبات مردمی واکنش و موضع‌ منفی نشان داده و اعلام کرده بود که مردم در دولت قبل در کف خیابان زایمان می‌کردند یا در برابر خواسته فرمانده بدره در استان ایلام به وی توهین کرده بود.

قاسمی خاطرنشان کرد: رفتار وزرای دولتی با خبرنگاران نشان‌دهنده آن است که اینگونه رفتارها اتفاقی خاص در یک مقطع خاص نبوده بلکه رفتاری است که متأسفانه در دولت نهادینه شده است.

وی افزود: ادبیات رئیس جمهور هم در قبال منتقدین تقریباً شبیه رفتارهای وزرایش محسوب می‌شود در حالی که تعداد زیادی از منتقدین دولت، نخبگان، اساتید دانشگاه و چهره‌های شناخته شده فضای سیاسی  و اجتماعی کشور محسوب می‌شوند اما دولت‌مردان در مقابل طرف‌های خارجی در مذاکرات موضع‌گیری محترمانه اتخاذ کرده و خنده بر لب دارند.

مدیرعامل خبرگزاری دانشجو تصریح کرد: به نظر می‌رسد که لبخند اعضای دولت یازدهم برای ملت و منتقدین داخل ایران نیست و فقط دشمنان جمهوری اسلامی ایران باید از این اقدام آنها استفاده کنند.

قاسمی گفت: علت رفتارهای دولتمردان دولت یازدهم نداشتن منطق پاسخگویی مستدل در برابر سؤالات است که باعث شده دولت عصبانی در مواجهه با منتقدین رفتار نهادینه شده در وجودش را بروز دهد و مردم و رسانه‌ها و خبرنگاران هم در مواجهه با دولت عصبانی در حال تحمل این فضا هستند که قطعاً در آینده نزدیک از علت این عصبانیت مطلع خواهند شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها