کد خبر: ۴۱۷۹۲
زمان انتشار: ۱۹:۱۸     ۰۱ اسفند ۱۳۹۰

' ناصر قدیر كاشانی ' در نشست خبری كه عصر روز دوشنبه در محل ساختمان مركزی این شركت برگزار شد ، افزود: طرح تعویض سیم كارت های قدیمی همراه اول از 15 روز پیش شروع شده و ظرف چهار ماه آینده ، این طرح در استان های تهران و البرز اجرا خواهد شد .

وی با اشاره به اینكه این طرح مخصوص آندسته از مشتركان همراه اول است كه بر روی صفحه نمایشگر تلفن همراه خود كلمه TCI را مشاهده می كنند، افزود: سیمكارت های قدیمی جای خود را به سیم كارتهای جدید یا سیم كارتهای MCI خواهد داد .

مدیر عامل شركت خدمات اول مبین تاكید كرد كه در جریان تعویض سیم كارت نیازی به مراجعه مشتركین نیست .

كاشانی افزود: نخست پیامكی به مشترك ارسال می شود ، سپس ضمن تماس با مشترك نشانی دریافت و سیم كارت بصورت رایگان به مشترك ارسال می شود.

وی با بیان اینكه این طرح شامل یك میلیون و 800 هزار مشترك همراه اول می شود ، تصریح كرد كه تعویض سیم كارت به طور كامل رایگان است و هزینه تعویض در قبض تلفن نیز حساب نمی شود .

از ویژگیهای سیم كارت های جدید MCI ظرفیت بیشتر این سیم كارت برای ذخیره كردن اطلاعات ، استفاده بهتر و آسان تر از خدمات جدید همراه اول همچون پیام چند رسانه ای و اتصال به اینترنت می باشد كه علت جایگزینی سیم كارت های جدید با سیم كارت های قدیمی می باشد.

** طرح درآمد زا كردن مركز تماس 118 را آماده كرده ایم

مدیر عامل شركت خدمات اول با اشاره به اینكه 'مركز تماس' یا 'call center ' صنعت جدیدی است كه در دنیا مورد توجه است ، افزود: طرح درآمد زا كردم مركز تماس 118 را آماده كرده ایم و بزودی به شركت مخابرات ایران ارایه خواهیم داد .

كاشانی افزود: قصد داریم ، طی قرار دادی با شركت مخابرات استان تهران از اوایل سال 1391 طرح صنعتی سازی و درآمد زا كردن مركز تماس 118 استان تهران را اجرا كنیم .

وی ادامه داد: بیش از 400 نفر در مركز تماس همراه اول داریم كه بزرگترین مركز تماس بخش خصوصی در كشور است .

** اطلاعات شخصی مشتركین در اختیار شركت خدمات اول نیست

مدیر عامل شركت خدمات اول گفت : پخش تمام قبوض همراه اول توسط این شركت انجام می دهد افزود: اطلاعات شخصی مشتركین در اختیار شركت خدمات اول نیست ، از سوی دیگر بر اساس تفاهم نامه اطلاعاتی كه با همراه اول

داریم، ملزم هستیم هیچگونه اطلاعاتی را در اختیار افراد دیگر قرار ندهیم .

وی در مورد اختلاف شركت پست و همراه اول در مورد مرجع پخش قبوض تلفن همراه اول گفت: این اختلاف به شركت خدمات اول مربوط نمی شود و تا زمانی كه همراه اول این كار را به این شركت ارجاع بدهد، به پخش قبوض ادامه خواهیم داد .

گفتنی است كه معاون سازمان تنظیم مقررات و مدیرعامل شركت پست چندی پیش اعلام كرده بودند كه در شرایط فعلی مدیریت تجزیه و توزیع مبادلات، از جمله تحویل قبوض تلفن باید از طریق شركت پست صوت بگیرد ، چرا كه بسته تلفنی حاوی اطلاعات شخصی افراد است .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها