کد خبر: ۴۱۷۸۴۸
زمان انتشار: ۰۳:۱۸     ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
باشگاه فلومیننزه ده فیرا برزیل برای جذب درآمد بیشتر از تبلیغات، دست به ابتکار جالبی زده است.​​​​​​​
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، این باشگاه که نام یک سوپرمارکت محلی را برای تبلیغات خود برگزیده است، از شماره بازیکنان تیمش برای درج ارقام محصولات و اجناس این فروشگاه استفاده کرده است. 

 

 

با این روش، فروشگاه اسپانسر این باشگاه ارقامی که در حالت تخفیف قرار دارد را در پشت لباس بازیکنان درج می کند تا شماره هر بازیکن، قیمت محصول تخفیف خورده باشد.

 

هر روز اقلام مختلفی مانند شامپو، کرم اصلاح، پیتزا، آبمیوه و اقلام دیگر به جای نام بازیکنان درج شده تا قیمت این محصولات برای بینندگان مشخص شود. به طور مثال اگر قیمت یک شامپو 10 رئال (واحد پول برزیل) باشد، نام این محصول در پشت لباس بازیکن شماره 10 قرار خواهد گرفت.

 

 

 

 

این خلاقیت بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و احتمال دارد به زودی شاهد اجرایی طرحی مشابه در کشورهای اروپایی و رقابت های لیگ برتر جزیره باشیم.

 

 

 

 

البته استفاده از تبلیغات برای فلومیننزه خوش یمن نبود و آنها اگرچه در رتبه سوم جدول ایالت باهیا قرار دارند، اما اولین بازی خود با این تبلیغات را با 6 گل به صدرنشین واگذار کردند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها