کد خبر: ۴۱۷۶۷
زمان انتشار: ۱۵:۵۴     ۰۱ اسفند ۱۳۹۰
حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب در سخنرانی خود در یکی از مساجد غرب تهران علیه یکی از ساکتین فتنه (محمدرضا باهنر) موضع گرفت.
 
به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» دی نیوز نوشت: حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب در مراسمی که در مسجد امام رضا (ع) واقع در خیابان آیت الله کاشانی برگزار شده بود، پس از بحث در مورد بیداری اسلامی و جنبش وال استریت و نقش و تأثیر ایران در این اتفاقات، در پاسخ به سوالی مبنی بر تحلیل آرایش اصولگرایان در انتخابات گفت: الحمدالله فضای انتخاباتی خوبی در کشور است. مردم ما در فتنه 88 خوب بصیر شدند. سره را هم از ناسره خوب تشخیص می­دهند. سعی کنند مردم را به وحدت نزدیک کنند. شاخص­ها را خوب تبیین کنند و سعی کنند درون شاخص­ها برای مردم قدرت انتخاب ایجاد کنند.
 
وی در پاسخ به سوال دیگری درباره اتحاد اصولگرایان در مقابل فتنه­گران گفت: پرچم اتحاد بخاطر اصلاح ­طلب ­ها نیست. بحث اتحاد این است: "یک دشمن زیاد و هزار دوست کم".
 
فرمانده قرارگاه عمار در ادامه در مورد اتحاد با ساکتین فتنه گفت: اگر آقای باهنر بیاید کاندیدا بشود، ما هرگز به او رأی نمی­دهیم، اما آقای باهنر را با تیغ کنار بزنیم یا با رأی؟ چرا دعوا راه بیاندازیم. شما در هر لیستی که نام  این بنده خدا (آقای باهنر) را بیاورید، مردم رأی نمی‌دهند. اگر جبهه پایداری هم نام  او را در لیست خود بیاورد، مردم نمی پذیرند.
 
مهدی طائب در مورد نحوه انتخاب مردم ادامه داد: بنده اعتقاد دارم مدل انتخاب مردم در این دوره عالی است. گرده های سیاسی بیخود دعوا می‌کنند. مردم سراغ چهره های داناتر و جوانتر که در هر دو لیست وجود دارند می‌روند. دوستانی که احساس می­کنند اگر در لیستی باشند حتما رأی می‌آورند، اصلا اینطور نیست. مردم کوچه و بازار بعضاً از ما خیلی سیاستمدار تر و فهیم ترند. نانوا هنگامی که نان را  این ور و آن ور می‌کند میگوید جبهه پایداری در اینجا اشتباه کرد یا جبهه متحد در آنجا اشتباه کرد.
 
فرمانده قرارگاه عمار درباره جبهه متحد و پایداری گفت: این دو جبهه نکات مثبت بسیاری دارند ولی دوستان ذیل این دو جبهه باید دقت داشته باشند که در مباحثشان همدیگر را نفی نکنند. اگر من شما را حذف کنم و شما هم من را حذف کنید، چه کسی باقی می ماند. در هر دو طرف دوستان چون انشاالله به قصد خدا کار می­کنند به نفع مردم و نظام تمام می‌شود. آینده عالیست، این دو جبهه هم با هم متحد می­شوند. ما سراغ نداشتیم که پیش­بینی­های امام و آقا سر سوزنی خلاف دربیاید. آقا این بار فرمودند انتخابات این­دفعه خون تازه­ای به رگ انقلاب می­دهد. مردم خوب می­فهمند در دنیا چه اتفاقی می­افتد و اهمیت این مجلس و انتخابات را متوجه می شوند لذا با انگیزه ای مثال زدنی پای صندوق های رای حاضر می شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها