کد خبر: ۴۱۶۷۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۰۱ اسفند ۱۳۹۰
زنی در دادگاه خانواده گفت: مهریه‌ام که 312 سکه است را از شوهرم که دائم فحاشی می‌کند خواهانم و می‌دانم که این درخواست بهترین مجازات و تنبیه برای فحاشی‌ها او است.

  به گزارش خبرنگار باشگاه خبری فارس «توانا»، زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست مهریه خود را به قاضی شعبه 250 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

* شوهرم باید تنبیه شود

این زن در حضور قاضی این شعبه با بیان اینکه مهریه‌ام 312 سکه بهار آزادی است، عنوان کرد: شوهرم بیکار بوده و می‌دانم که نمی‌تواند مهریه‌ام را پرداخت کند ولی او باید به دلیل فحاشی‌هایش تنبیه شده و مهریه‌ام را از خانواده‌اش دریافت کند.

وی ادامه داد: شوهرم 3 سال از من کوچک‌تر است و تصور می‌کند که چون سنش از من کمتر است می‌تواند به هر شکل مرا سرزنش کرده و به من بی‌احترامی کند.

* تا یک ماه پیش بیکار بودم

مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و با بیان اینکه وضع مالی‌ام نامناسب است چون تا یک ماه پیش بیکار بودم، عنوان کرد: همسرم مسافرکشی را بیکاری می‌داند و مدعی است که بی‌مسئولیت هستم.

وی ادامه داد: نمی‌توانم مهریه همسرم را بپردازم. بنابراین او باید گذشت کرده و موقعیت مالی مرا در نظر گیرد.

* شوهرم نباید به من بی‌احترامی کند

وضع مالی پدر شوهرم خوب است بنابراین درست است که خود نمی‌تواند به تنهایی مهریه‌ام را بپردازد ولی شوهرم با گرفتن مبلغی از پدرش می‌تواند مهریه‌ام را پرداخت کند. در حقیقت درخواست مهریه‌ام یک نوع تنبیه برای شوهرم است تا بداند که هیچ‌گاه نباید به من بی‌احترامی کند.

وی افزود: اگر شوهرم بخواهد برای پرداخت مهریه دست به پس‌اندازش نزده و حتی از خانواده‌اش پولی قرض نگیرد مجبور می‌شوم به جدایی فکر کنم.

* درخواست مهریه بهترین مجازات برای مرد فحاش

زن در ادامه گفت: شوهرم به طور حتم باید به دلیل فحاشی و بی‌احترامی کردنش به من، مجازات شود و درخواست مهریه بهترین تنبیه برای او است.

قاضی این شعبه بعد از صحبت‌های زن و مرد، به دلیل ارائه مدارک در خصوص اموال مرد، او را محکوم به پرداخت مهریه زن کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها