کد خبر: ۴۱۶۵۸
زمان انتشار: ۱۰:۲۵     ۰۱ اسفند ۱۳۹۰

نزدیک شدن به انتخابات مجلس و همچنین دورخیز شهردار تهران برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سال 1392، سبب شده تا تبلیغات گسترده‌ای در رسانه‌های پرشمار نزدیک به محمدباقر قالیباف درباره اقدامات و مواضع او صورت بگیرد.

به گزارش رجانیوز، اما در این میان توسل رسانه‌های نزدیک به شهردار تهران به اخلاق و رفتار رئیس‌جمهور که تا پیش از این، آن را نشانه پوپولیسم و عوامفریبی عنوان می‌کردند، قابل توجه است.

در همین راستا، امروز روزنامه "تهران امروز" که ادبیات فحاشانه آن در قبال منتقدان قالیباف سبب شده تا تیراژ انتشار آن به کمتر از 5000 هزار نسخه در کل کشور برسد، از دریافت مستقیم نامه‌های درخواست مردم برای اشتغال توسط شخص محمدباقر قالیباف خبر داده است.

این روزنامه در گزارش خود درباره افتتاح ایستگاه متروی تجریش نوشته است: «بيشتر شهرونداني كه خود به مراسم افتتاح ايستگاه تجريش آمدند، افرادي بودند كه با در دست داشتن عريضه به دنبال كار و شغل بودند. مردمي كه گويا از ايجاد اشتغال توسط دولت نااميد شده بودند و درخواست‌هاي خود را براي شهردار تهران آورده بودند تا شايد مديريت شهر تهران فكري براي شهروندان بيكار كند.»

این "احمدی‌نژادنمایی قالیباف" درحالی صورت می‌گیرد که دیدار چهره به چهره با مردم و شنیدن مستقیم درخواست‌های آنان همواره از سوی رسانه‌های وابسته به شهرداری تهران مورد نقد و تمسخر قرار می‌گرفت. خود آقای شهردار هم پس از انتصاب به این سمت، از تغییر این سیستم در شهرداری تهران خبر داد و گفت که چنین موضوعی را صحیح نمی‌داند.

به نظر می‌رسد با نزدیک‌تر شدن به روزهای انتخابات، شاهد انتشار حجم بیشتری از اینگونه اخبار تبلیغی ناشیانه از سوی رسانه‌های نزدیک به قالیباف باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۷ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
قالیباف نشان داده اعمالش برای رضای خدا و خدمت به مردم نیست بلکه برای رسیدن به قدرت است تمام اعمالش عوامفریبی است
درتبلیغات ریلست جمهوری گذشته تمام عناوینی که از نظر خودش برای رییس جمهورشدن مهم بود در تبلیغات ایشان مشاهده میشد مثلا دکتر مهندس خلبان قالیباف
ایندفعه ببینیم چه عناوینی اضافه خواهد کرد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها