کد خبر: ۴۱۶۳۲۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۲۴ اسفند ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598، پرسپولیس که این روز‌ها اقتدار خود را در لیگ ایران به اثبات رسانده است در کاری دشوارتر به دنبال نیل به این هدف در لیگ قهرمانان آسیا است. سرخپوشان به این منظور امروز سه‌شنبه به مصاف تیمی می‌روند که هرچند در شرایط ایده آل نبوده است اما بازیکنانی زهردار در اختیار دارد و از امتیاز میزبانی هم بهره‌مند خواهد بود.

 

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، آخرین بازی سال پرسپولیس در آخرین سه‌شنبه سال ساعت 18:25 دقیقه به وقت دوحه (18:55 به وقت تهران) در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه  برگزار می‌شود. این دیدار از آن جهت اهمیت بیشتری می‌یابد که تیم‌های ملی دو کشور تنها ده روز پس از این بازی در چارچوب دیدارهای مقدماتی جام جهانی روسیه در قطر به مصاف یکدیگر خواهند رفت در حالیکه پرسپولیس استخوانبندی تیم ملی ایران را تشکیل می‌دهد و الریان هم ملی‌پوشان زیادی را در اختیار دارد.

 

سرخپوشان پایتخت در شب چهارشنبه‌سوری به مصاف تیم الریان قطر می‌روند به امید آنکه آتش‌بازی از نوع دیگر را به تصویر بکشند و عیدی هواداران را از دل آتش آن بیرون بکشند. پرسپولیس که در لیگ برتر مقتدرانه در صدر جدول قرار دارد و از نگاه کارشناسان در آستانه ثبت رکورد جدیدی برای فوتبال ایران قرار دارد، در لیگ قهرمانان آسیا به دنبال دومین پیروزی است تا اقتدار فنی و تاکتیکی خود را در آسیا هم به رخ بکشاند. سرخپوشان در دیدار قبلی با تیم الوحده امارات در یک مسابقه پرهیجان 3 بر 2 به پیروزی رسیدند. اکنون پرسپولیس باید به  مصاف تیم الریان قطری می‌رود که میشایل لادروپ آن را هدایت می‌کند. پرسپولیس به خاطر آنکه تساوی برابر الهلال برایش دیدار خانگی لحاظ شده بود با امتیاز و تفاضل گل برابر اما گل زده بیشتر نسبت به الهلال در مکان دوم جدول قرار گرفته است.

 

از سوی دیگر الریان چه در لیگ ستارگان قطر و چه در لیگ قهرمانان که در آن یک پیروزی و یک شکست دشت کرده است در رده سوم قرار دارد. این تیم از 23 بازی خود در لیگ 14 تیمی قطر به 14 پیروزی و 5 تساوی دست پیدا کرده است و در فاصله 9 امتیازی لخویای صدرنشین قرار دارد تا امیدی برای کسب مقام قهرمانی نداشته باشد و از این جهت از یک سو تحت فشار روانی قرار دارد و از سوی دیگر آمال  خود را در لیگ قهرمانان جستجو می‌کند. الریان همچنین در 5 بازی آخر خود در لیگ قطر یک تساوی خانگی برابر لخویا و یک شکست خانگی برابر الغرافه را کسب کرده است. آنها در آخرین بازی خود برابر الوکره انتهای جدولی با 4 گل به پیروزی رسیدند که در جریان آن رودریگوتاباتا هت تریک کرد. آنها در این 5 هفته دو پیروزی دیگر با زدن 5 گل داشته‌اند. در بازی‌های اخیر این تیم بعد از تاباتا، گارسیا و سوریا زهر دارتر نشان داده‌اند.

 

گفتنی است، دیگر دیدار این گروه نیز در امارات بین الوحده و الهلال ساعت 18 و 45 دقیقه برگزار می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها