کد خبر: ۴۱۶۱۰
زمان انتشار: ۰۴:۱۵     ۰۱ اسفند ۱۳۹۰
صدها تن از ساكنان شهر «القطيف» در شرق عربستان با برگزاري راهپيمايي اعتراض آميز خواستار بازخواست قاتلان فرزندان خود شدند.
به گزارش شبكه خبري «العالم»، تظاهرات گسترده مردم در شهر القطيف عربستان براي محكوميت اقدام نيروهاي امنيتي سعودي در كشتن غيرنظاميان شنبه شب نيز ادامه يافت و معترضان بازخواست قاتلان و مفسداني كه تظاهرات كنندگان بي پناه را به قتل مي رسانند را خواستار شدند.
براساس اين گزارش، تظاهركنندگان با وجود حضور گسترده نيروهاي امنيتي و استقرار ده ها نفربر زرهي در شهر القطيف، خواستار سرنگوني حكام ظالم عربستان شدند و قتل عام معترضان را محكوم كردند.
گزارش هاي دريافتي حاكي است، معترضان، تصاوير بزرگي از شهداي حوادث اخير را با خود حمل و بر ادامه اعتراضات تا تحقق خواسته هاي مشروع خود با شهدا تاكيد كردند.
مردم شهر القطيف با فرياد زنداني سياسي آزاد بايد گردد، آزادي زندانيان معروف به فراموش شدگان را از رژيم آل سعود خواستار شدند. اين در حالي است كه شهرهاي «العواميه»، صفوي و جزيره تالوت نيز همچنان ناآرام است و مردم اعتراضات خود را از حضور گسترده نظاميان آل سعود در منطقه، در مناسبت هاي مختلف اعلام مي كنند.
رژيم آل سعود به بهانه هاي مختلف تظاهرات مسالمت آميز را بارها به خاك و خون كشيده است.
    
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها