کد خبر: ۴۱۴۹۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
هوشنگ نصیرزاده در گفت و گو با پانا درباره ترکیب اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: اعضای مجمع فدراسیون فوتبال باید 75 نفر باشند . این تعداد افراد متشکل از وزیر ورزش و جوانان، سجادی معاون وزیر ، 32 نفر رئیس هیات فوتبال استان ، مدیران عامل 18 تیم لیگ برتر، مدیران عامل 8 تیم لیگ یک طبق جدول لیگ سال گذشته(4 تیم اول گروه یک و 4 تیم اول گروه دوم)، یک نفر نماینده داوران، کاپیتان تیم ملی فوتبال (جواد نکونام)، یک نفر از مربیان تیم ملی یا سرمربی تیم ملی المپیک، 2 نفر نماینده فوتبال بانوان، دو نفر نماینده فوتسال آقایان، دو نفر نماینده فوتسال بانوان، یک نفر نماینده فوتبال ساحلی، نماینده ورزش نیروهای مسلح، نماینده ورزش آموزش و پرورش، نماینده وزارت کار ، نماینده آموزش عالی و یک نفر نیز نماینده ورزش روستایی است.
 
وی افزود: نمی دانم استقلال انتخابات فدراسیون فوتبال رعایت می شود یا نه ولی طبیعی است که در انتخابات دخالت شود. فدراسیون ها به عنوان موسسات عمومی غیر دولتی هستند ولی چون دولت در این موسسات هزینه می کند دخالت هم می کند. آنها دارند خرج می کنند و اگر دخالتی شود نباید تعجب کرد.
 
نصیرزاده درباره دوپینگ چند بازیکن لیگ برتری اظهار داشت: اگر 3 بازیکن از یک تیم دوپینگی باشند ، نتایج آن تیم بر می گردد ولی گویا دو بازیکن از یک تیم دوپینگی هستند و در این صورت جریمه شخصی برای بازیکن در نظر گرفته می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها