کد خبر: ۴۱۳۸۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۹     ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
نشست جبهه پایداری انقلاب اسلامی ویژه روحانیون:
دومین نشست جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان قم ویژه روحانیون شب گذشته با حضور پر شور طلاب و روحانیون انقلابی حوزه های علمیه روبه رو گردید. دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در خصوص انتخاب نماینده اصلح افزود: شما کسی را از قم به مجلس بفرستید که آبروی روحانیت باشد نه اینکه قم بخواهد مدام برایش هزینه کند. اگر می توانید کم کاری های خواص را به گردن انقلاب و مقام معظم رهبری بیاندازید بروید به خواص مردود رأی بدهید.
به گزارش پایگاه 598، دومین نشست جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان قم ویژه روحانیون  شب گذشته با حضور پر شور طلاب و روحانیون انقلابی حوزه های علمیه روبه رو گردید.

دراین نشست که بیش از سه ساعت به طول انجامید حجت الاسلام و المسلمین آقا تهرانی دبیرکل جبهه پایداری به ایراد سخنانی در خصوص ضرورت و اهداف تشکیل این جبهه پرداخت.



آقا تهرانی در خصوص ملاک و معیار انتخاب کاندیدای اصلح اظهار داشت: خیلی از مدعیان اصولگرایی در فتنه ساکت بوده اند و از آن بدتر برخی به فتنه کمک نیز کرده اند حالا من باید دوباره به یک چنین افرادی رأی بدهم.

کسی را از قم به مجلس بفرستید که آبروی روحانیت باشد نه قم بخواهد مدام برایش هزینه کند

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی افزود: برخی در مسائل سیاسی سکولار هستند و می گویند اسلام برای سیاست حرفی ندارد و این بینش را ما نمی پسندیم و ما اسلامی را که در عرصه سیاست حرفی نداشته باشد را ناقص می دانیم و این اسلام ناب نیست. ما باید به وظیفه یمان در این عرصه عمل کنیم حالا به ما رأی بدهند با ندهند. ممکن است در این دوره رای را به دست نیاوریم، ولی اگر این فرهنگ نهادینه شود که همه به دنبال بهترین بروند، موفقیت است.



مرتضی آقا تهرانی در خصوص انتخاب نماینده اصلح افزود: شما کسی را از قم به مجلس بفرستید که آبروی روحانیت باشد نه اینکه قم بخواهد مدام برایش هزینه کند. اگر می توانید کم کاری های خواص را به گردن انقلاب و مقام معظم رهبری بیاندازید بروید به خواص مردود رأی بدهیدو اگر نمی توانید بسم ا...

نمیانده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که در فتنه 88 سکوت کردند نباید به مجلس بروند حالا کسانی که از فتنه حمایت کردند کهدیگر وضعیتشان معلوم است. این  انقلاب از قم و فیضیه شروع شده است اجازه ندهید که تفکر غلط حاکم شود.



در ادامه این جلسه حجت الاسلام رسایی و دکتر کوچک زاده در میزگردی به سوالات حاضرین پاسخ دادند.

مطهری جزء جبهه متحد بوده و هست

دکتر کوچک زاده عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در خصوص نسبت افرادی چون علی مطهری با اصولگرایی بیان داشت: مطهری جزء جبهه متحد بوده و هست و اگر می بینید که در لیست آقایان قرار ندارد به این خاطر است که باعت آبروریزی می شود.



نماینده مردم تهران افزود: نظر ما در مورد هر کسی که با رهبری و ولایت زاویه دارد یکی است و ما او را منحرف می دانیم حالا می خواهد از سوی آقای علی مطهری باشد یا آقای هاشمی و یا هر مقام و مسئول دیگر.

وی در پاسخ به شاخصه های انتخاب اصلح اظهار داشت: شما اگر تشخیص می دهید کسی به درد مجلس نمی خورد به او رأی ندهید ولی نباید کاری کرد که ورحانیت شکسته شود و شکستن روحانیت ضربه به اسلام است.



عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در خصوص طرح نظارت بر نمایندگان مجلس خاطرنشان کرد: من جزو طراحان طرح نظارت بر نمایندگان بودم ولی آن را تغییر دادند، ما طرحی می‌خواستیم که اگر نماینده‌ای با کانون‌ها زد و بند کرد با او برخورد شود.

جبهه پایداری قطعاً در قم نظر دارد

حجت الاسلام رسایی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری افزود: جبهه پایداری قطعاً در قم نظر دارد و از نظر ما بعضی ها صلاحیت حضور در مجلس را ندارند و این نظر مشورتی ما است و قطعاً این صلاحیت را برای برخی بیشتر قائل هستیم.

رسایی گفت: اینکه می گوییم یک نفر برای مجلس خوب نیست نه اینکه او را دور باندازیم ولی هر کسی باید هزینه اعمالش را بدهد. کسی که در فتنه سکوت کرد و موضع نگرفت باید هزینه سکوتش را بپردازد. ما با کسی تعارف نداریم و شما هم تعارف نداشته باشید و هر وقت دیدید کسی برای جایگاه ولایت، مقام اداری قائل شد، بر دهان او بکوبید.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب افزود: ما گفته‌ایم مسیر سوم تیر را با هدایت آیت‌الله مصباح و انگشت اشاره آقا ادامه می‌دهیم.







نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۳ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۰
۰
۵
به غير از طلبه هاي موسسه و معصوميه كس ديگري نداشتيد بياريد
پاسخ
محسن.ر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۷ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۰
ادم هایی مثل شما حتی چیزی رو که میبینید هم انکا می کنید ولی عیبی نداره نتیجه اتخابات همتون رو که کله هاتون رو زیر برف کردید شوکه میکنه.
درود بر جبهه ی پایداری
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۷ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۰
هر چی باشند لااقل به عافیت طلبان ، محافظه کاران ، سکوت کنندگان در فتنه می ارزند .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۸ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۰
پایداری بر اصول پاک انقلاب مطالبه پیر ما است
ادب در ولایت مداری مکلف ،همان اطاعت است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۵ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
منظورتان اين است كه به ا.م كه مي گن كلكسون پرونده داره كه البته دوستاش هم براش درست كرده اند يا اقاي ذ راي ندهيم؟
پاسخ
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۳ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۰
۰
۳
با سلام ، لطفا تیتر را اصلاح کنید! آیا حضور تعدادی اندکی از طلاب مبتدی مشوند معیار روحانیت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۱ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۰
اون جایی که مال شماست میشه قشر پر انرژی جوان اینجا که مخالف شماست میشه طلبه مبتدی . میدونی دست خودتون نیست قضیه مرضو قلبو این چیزاست .
عمو حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۶ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۰
۱
۳
سلام به مردم با وفای ایران!
اینان جزئی از طلاب هستند نه همه روحانیت و طلبه ها! من خودم به کاندیدای جبهه پایداری رای نمیدم
پاسخ
روحانی --قم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۲۶ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
ولی من رای میدهم
و دوستان من
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۳ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۰
سلام به مردمی که میدانند روحانی طرفدار هاشمی چه طوری حرف میزند

بسیاری از طلبه های غیر وابسته به باند ثروت و قدرت به جبهه پایداری رای میدهند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۰ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
۲
۰
درود بر جبهه پایداری
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها