کد خبر: ۴۱۲۸۲
زمان انتشار: ۲۱:۰۹     ۲۹ بهمن ۱۳۹۰

به گزارش خبرگزاری فارس، سید احمد رسولی‌نژاد که در ورزشگاه آزادی حضور داشت در خصوص پیروزی 3 بر یک استقلال مقابل الاتفاق و حضور پروین در ورزشگاه گفت: این پیروزی را به ملت ایران تبریک می‌گویم. امروز دیگر بحث استقلال نبود، بحث ملی بود. همه برای حمایت از استقلال به ورزشگاه آمده بودند و جای تشکر از همه این عزیزان دارد که در این هوای سرد به ورزشگاه آمدند. دست تک تک آنها را می‌بوسم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال ادامه داد:‌ امیدوارم این پیروزی‌های استقلال ادامه پیدا کند، خوشحالیم که این پیروزی و برد خوب بدست آمد هر چند می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

رسولی‌نژاد در ادامه درباره اینکه وزارت ورزش می‌خواهد در انتخابات فدراسیون فوتبال از قریب حمایت کند، گفت: وزارت ورزش کاندیدای مشخصی ندارد و همانطور که همه می‌دانند ۶ نفر برای ریاست فدراسیون ثبت‌نام کردند. میدان رقابت برای همه باز است. چون یکی دو نفر در روزهای آخر ثبت‌نام کردند این برداشت شده که وزارت ورزش گزینه دارد اما این طور نیست.

معاون حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در خصوص حضور عباسی وزیر ورزش در مجلس عنوان کرد:‌ مجلس یک هفته‌ای است که تعطیل است و شاید یک نماینده مجلس برای پرسیدن نظرات شخصی‌اش وزیر را خواسته باشد. مجلس تعطیل است و نامه‌ای به ما نداده‌اند.

رسولی‌نژاد در این باره که فردا ۹ صبح عباسی باید در مجلس حضور داشته باشد، گفت: من در جریان نیستم .یعنی او مصاحبه دارد؟ خبرنگاری به وی گفت: ‌او باید برای توضیح‌دادن در خصوص سؤالات نمایندگان به مجلس برود که رسولی‌نژاد جواب داد: مجلس تعطیل است. یکی از نمایندگان یعنی آقای دهقان ایشان را به جلسه یک نفره دعوت کرده است. همانطور که می‌دانید تمام کمیسیون‌های مجلس تعطیل هستند، حتی کمیسیون بودجه تعطیل است.

رسولی‌نژاد در پاسخ به این سؤال که عملکرد فدراسیون کفاشیان را چطور می‌بیند، گفت: این سؤال را باید از دکتر سجادی بپرسید. من معاون حقوقی امور استان‌ها در ورزش هستم و حتی این موضوع را چند بار در رسانه‌های مختلف گفته‌ام. عزل و نصب مدیران در استان‌ها در دست من است. حوزه ورزش در وزارت ورزش و جوانان دو معاون دارد یکی خانم اکبرآبادی است که مربوط به امور بانوان است و یکی حمید سجادی. طبق تعریف آقای عباسی معاونان در کار همدیگر نمی‌توانند دخالت کنند. این سؤال را باید از سجادی پرسید مسئولیت عملکرد فدراسیون‌ها با من نیست.

رئیس هیئتت مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه رویانیان گفته به دلیل اینکه وزارت ورزش همکاری نمی‌کرد، استعفا کرده است، گفت: ایشان گفت که یک ماه قبل چنین استعفایی داده است. باید بگویم استقلال و پرسپولیس دو شرکت دولتی هستند که قبلا جزو گروه یک بودند و باید تا پایان سال ۹۱ به بخش خصوصی واگذار می‌شدند اما طبق تصمیم جدید هیئت دولت این دو باشگاه در گروه ۲ قرار گرفتند و تا پایان سال ۹۳ فرصت دارند به بخش خصوصی واگذار شوند.

وی اضافه کرد: عملیات واگذاری تدریجی شروع می‌شود. اولویت ما با هواداران است همان‌هایی که مشتاقانه که در سرما و گرما می‌آیند. می‌خواهیم تعاونی بزرگی از هواداران تشکیل شود. اعتقادم این است که استقلال تیم مردمی و میلیونی است که اگر قرار است واگذار شود باید به همین مردم واگذار شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها