کد خبر: ۴۱۲۵۸۱
زمان انتشار: ۱۳:۳۸     ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
با پشت سر گذاشتن روزهای پرتنش در اردوی استقلال حالا از همیشه شاداب تر و باروحیه تر در کنار جوانانش به آینده و برد احتمالی در دربی می اندیشد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، استقلال فصل را چندان خوب آغاز نکرد و تا پایان نیم فصل نتوانست آن گونه که علیرضا منصوریان ادعا کرده بود در جمع بزرگان قرار بگیرد تا جایی که مربی جوان استقلالی ها تا آستانه برکناری نیز پیش رفت تا در همان اولین تجربه مربیگری اش با شرایط بسیار سختی روبرو شود.


با این وجود منصوریان روی مواضع خود ایستادگی کرد و در چند جبهه با مشکلات جنگید و در پایان همه چیز دست به دست هم داد تا او بیشتر از همیشه به جوانان تیمش در کنار باتجربه ها اعتماد کند و نیم فصل دوم را رویایی آغاز کند و استقلال را با رساندن به جایگاه سوم به سلامت از پلی آف لیگ قهرمانان عبور دهد.


اما این مربی حالا در دومین خوان مهم پیش رو باید تیمش را برای جنگ با رقیب دیرینه و سنتی آماده کند. رقیبی که صدر جدول را به خود اختصاص داده و با 13 امتیاز اختلاف استرس چندانی برای دربی ندارد و بخت اصلی برد نیز قلمدادمی شود. منصوریان بدون توجه به این شرایط شاد و سرحال در اردوی تیمش به این می اندیشد که جوانانش را برای یک برد مهم و حیثیتی دیگر آماده کند.


منصوریانی که این روزها در اردوی استقلال در اذهان دیده می شود اصلا قابل مقایسه با منصوریان چند هفته قبل نیست و این واقعیت را می توان در رفتار و برخوردهای او در کنار جوانان تیمش به وضوح دید تا امیدواری ها نزد طرفداران این تیم برای موفقیت در دربی حساس 84 پایتخت بیشتر از همیشه شود.

 

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها