به گزارش پایگاه 598 به نقل از رادنیوز، اسپانسر مشترک استقلال و پرسپولیس که با راه اندازی سامانه های هواداری، روزی دویست تومان، دویست تومان از مردم می گیرد و بخش اندکی از آن را به باشگاه های محبوب می دهد، بعد از آن که اوضاع استقلال و پرسپولیس با پیروزی های پی در پی رونق گرفت، به سرش زد در آستانه شهرآورد تهران یک ضیافت مشترک ترتیب بدهد و با استفاده از اهرم های تبلیغاتی اش، عضو جدید بگیرد و بر تعداد مشترکین این سامانه ها بیافزاید.
اما مردم فوتبالدوست که خاطرات بدی از ضیافت های مشترک در سال های گذشته دارند و هنوز هم با وجود انکار بازیکنان آن دوره استقلال و پرسپولیس، تصور می کنند شهرآوردها با دستور مستقیم سازمان تربیت بدنی مساوی تمام می شد، مقابل این حرکت اسپانسر موضع گرفتند و برخورد تندی با سامانه هواداری داشتند.
گفته می شود مردم تصور می کنند این بار هم اسپانسر مشترک می خواهد با لحاظ کردن سود خود، شهرآورد را به سوی مساوی سوق دهد.
درست به همین دلیل، گروهی از مردم عضویت در این سامانه ها را لغو کردند و کمپینی هم در فضای مجازی به راه افتاده که مردم می خواهند در صورت مساوی شدن شهرآورد روز یکشنبه سامانه پیامکی حمایت از استقلال و پرسپولیس را تحریم کنند.
این کمپین تا به حال بیش از سی هزار عضو گرفته است. با این حساب خدا به اسپانسر مشترک رحم کند که شهرآورد مساوی تمام نشود!