کد خبر: ۴۱۲۳۴
زمان انتشار: ۰۰:۵۹     ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
«جان تیمونی» اولین نیروی آمریکایی نیست که توسط رژیم بحرین به خدمت گرفته می شود. بلکه پیش از وی نیز تعداد زیادی کارشناس امنیتی و نظامی آمریکایی و همچنین بسیاری از نیروهای حزب بعث منحله عراق که پس از فروپاشی رژیم «صدام حسین» دیکتاتور سابق عراق متواری شده بودند، را به خدمت گرفته بود.
به گزارش شیعه آنلاین، اخبار رسیده از منامه پایتخت بحرین حاکی از آن است که تعدادی از زنان اروپایی در اقدامی بی سابقه با حضور در کنار زنان انقلابی بحرین، علیه رژیم دیکتاتور آل خلیفه به تظاهرات پرداخته و شعار "یسقط حمد" (شاه حمد باید ساقط شود) سر دادند.
 
از سوی دیگر گفته می شود حکومت بحرین پس از انجام مذاکراتی محرمانه با «جان تیمونی» رییس پلیس میامی و فیلادلفیای آمریکا، قراردادی بلند مدت برای همکاری با وی امضا کرد.
 
قابل ذکر است «جان تیمونی» خشن ترین فرمانده پلیس آمریکا به شمار می رود. او پیش از این در بسیاری از تظاهرات ضد دولتی، فرماندهی نیروهای ضد شورش را بر عهده داشته است.
 
حکومت بحرین با او قراردادی امضا کرده تا در چگونگی سرکوب انقلابیون بحرین، به نیروهای آل خلیفه آموزش و راهنمایی های لازم را ارائه دهد.
 
شایان ذکر است، «جان تیمونی» اولین نیروی آمریکایی نیست که توسط رژیم بحرین به خدمت گرفته می شود. بلکه پیش از وی نیز تعداد زیادی کارشناس امنیتی و نظامی آمریکایی و همچنین بسیاری از نیروهای حزب بعث منحله عراق که پس از فروپاشی رژیم «صدام حسین» دیکتاتور سابق عراق متواری شده بودند، را به خدمت گرفته بود.

ناگفته نماند مذاکره انجام شده با «جان تیمونی» و قرارداد امضا شده با او مربوط به چند ماه پيش است، اما طي چند روز اخير و در اولين سالگرد انقلاب ١٤ فوريه بحرين، وارد منامه پايتخت بحرين شد.





نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها