کد خبر: ۴۱۲۲۳
زمان انتشار: ۱۹:۵۶     ۲۹ بهمن ۱۳۹۰
استقلال ايران در حالي از ساعت 17:20 در ورزشگاه آزادي در چارچوب پلي‌آف ليگ قهرمانان آسيا به مصاف الاتفاق عربستان رفت كه حدود 65 هزار تماشاگر استقلالي، پرسپوليسي و هم‌چنين علي پروين براي تماشاي اين ديدار به ورزشگاه آزادي آمده‌اند
ايسنا؛ قبل از آغاز بازي، علي پروشن كه از پيشكسوتان پرسپوليس است براي تماشاي ديدار استقلال و الاتفاق به ورزشگاه آزادي آمد تا با اين حركت خود نشان دهد كه اين ديدار يك بازي ملي محسوب مي‌شود.

هنگام ورود پروين به جايگاه از او استقبال گرمي به عمل آمد و حسين فرزامي عضو هيات مديره باشگاه استقلال به او خوش‌آمد گفت.

بازيكنان دو تيم قبل از آغاز بازي در زمين‌هاي خودشان دور هم حلقه اتحاد تشكيل دادند و پس از آن بازي را آغاز كردند.

هنگامي كه دروازه‌بان الاتفاق وارد زمين مي‌شد تماشاگران با شعارهايشان او را مورد خطاب قرار مي‌دادند كه رحمتي از آنها خواست تا عليه او شعار ندهند.

دو نفر از بازيكنان تيم فوتبال الاتفاق از جايگاه ويژه بازي را نگاه مي‌كردند و در كنار تيم خود حضور نداشتند. به نظر مي‌رسد كه اين بازيكنان همان بازيكنان مصدومي هستند كه به همراه نماينده عربستاني به ايران آمدند.

حدود ۶۵ هزار نفر از بازي امروز استقبال كردند و علاوه بر علي پروين، دروازه‌بان سابق استقلال يعني وحيد طالبلو نيز براي تماشاي اين ديدار به آزادي آمده بود.همچنين مهدي تاج، ‌نايب رئيس فدراسيون فوتبال در جايگاه ويژه تماشاگر بازي بود.

وي درباره‌ي اين بازي اظهار كرد: اميدوارم در اين بازي پيروز بشويم تا نماينده‌هاي بيشتري در آسيا داشته باشيم.

قبل از آغاز بازي، پرچم‌هاي آبي و قرمز در ميان تماشاگران ديده مي‌شد و اين مساله حكايت از ديد ملي فوتبال‌دوستان به اين مسابقه داشت.

تماشاگران با سوت‌هاي ممتد خود استقلال ايران را تشويق مي‌كردند و نكته‌ي جالب اين بود كه در ميان آنها پرچمي ديده مي‌شد كه سه ستاره طلايي روي آن وجود داشت. اين در حالي است كه تيم فوتبال استقلال به نشانه قهرماني در آسيا دو ستاره را روي پيراهن خود دارد.

در حالي كه روز گذشته محمد خجر به عنوان دروازه‌بان اول الاتفاق در نشست خبري حاضر شده بود، امروز سبيل فيض حسن درون دروازه ايستاده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها