کد خبر: ۴۱۱۲۶۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۱۳ بهمن ۱۳۹۵
در جلسه اخیر شورای مرکزی حزب اسلامی کار محمد نیشابوری به عنوان رئیس و سخنگوی ستاد انتخابات این حزب انتخاب شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، محمد نیشابوری سخنگوی حزب اسلامی کار با اشاره به جلسه ستاد انتخابات حزب اسلامی کار، اظهار کرد: درجلسه اخیر ستاد انتخابات مسئولین ستاد مشخص شدند.

وی با بیان اینکه مسئولیت ستاد و سخنگویی آن با رای اعضا برعهده وی نهاده شده، افزود: سایرارکان ستاد انتخابات حزب نیز بدین شرح انتخاب شدند: حسین افکاری قائم مقام ستاد، بابک رحیمی دبیرستاد، محمدرضا بادامچی رئیس کمیته تدوین برنامه‌ و ارزیابی نامزدها، محمد مهدی انتشاری رئیس کمیته مالی وپشتیبانی، سیدحسن موسوی رییس کمیته استان‌ها، افسانه اقبال‌نیا رئیس کمیته زنان، جوانان و دانشجویان و طاهره عیدی‌زاده رییس کمیته تبلیغات و روابط عمومی.

رییس ستاد انتخابات حزب اسلامی کار با بیان اینکه در هفته آخر بهمن‌ماه، روسای ستادهای استانی به تهران دعوت می‌شوند، گفت: در این نشست قراراست راهبردها واستراتژی‌های حزب برای مسئولان ستاد در استان‌ها  تشریح شده و گزارشی از وضعیت استان‌ها نیز دریافت شود. ازهفته آینده هم تا یک ماه قبل از انتخابات، ستاد انتخابات حزب هر هفته جلسه خواهد داشت و کمیته‌ها وظیفه دارند آیین نامه داخلی خود را هفته جاری تدوین و به ستاد مرکزی ارایه نمایند.

بر این اساس حزب اسلامی کار یکی از احزاب عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به دبیرکلی حسین کمالی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها