کد خبر: ۴۱۰۹۶۱
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۱۱ بهمن ۱۳۹۵
پورموسوی می گوید که در بازی های آسیایی تنها به فکر حضور نیستند، حال که به این مسابقات می روند، می خواهند از مرحله گروهی صعود کنند.

به گزارش پایگاه 598، سید سیروس پورموسوی در گفت و گو با ورزش سه"، درباره مسائل پیرامونی باشگاه خود و همچنین اتفاقات فوتبال ایران صحبت کرد.

 

باید نفت را می بردیم


بازیکنان ما در بازی با نفت با قلبشان بازی کردند، ما وقتی از تیم نفت عقب افتادیم فرصت های خوبی داشتیم و البته تیم مقابل هم فرصت های خوبی داشت که گلر ما عالی توپ ها را دفع کرد، من بدون تعصب همیشه صحبت کرده ام و می گویم که حق ما سه امتیاز بود. موقعیت هایی تیم ما داشت که دروازه بان آنها عالی عمل کرد و از اینکه در تهران و برابر تیم قدرتمند نفت بازنده نبودیم، راضی هستیم و به همه بازیکنان بابت اینگونه فوتبالی که ارائه می کنند تبریک می گویم.


از روی سکو بازی را دیدم


من چندین بار در مورد بازی و اعتراضم صحبت کرده ام و عذر خواسته ام، واقعا آن لحظه از کوره در رفتم و بالاخره داور کارت قرمز به من داد و بازی با نفت را از روی سکو تماشا کردم و می توانم این را به جرات بگویم که تیمم یک فوتبال روان و زیبا را مانند سه بازی قبل در نیم فصل دوم ارائه کرد.


مشکلات مالی هنوز وجود دارند


اینکه گفته می شود دیگر ما مشکل نداریم، دروغ است، مشکلات همچنان هستند و تلاش ما بر این است تا این مشکلات را کم تر کنیم تا با تمرکز بیشتری به مسابقات آسیایی برسیم.


به فکر صعود در آسیا هستیم


ما  از این پس لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور داریم، انتظار از ما بالاست، اینکه بخواهیم تنها حضور داشته باشیم برای ما کافی نیست. ما تنها و تنها به فکر برد و صعود هستیم و می خواهیم با حمایت هواداران پرشورمان در خوزستان نماینده خوبی برای ایران باشیم.


جابه جایی در ترکیب


بالاخره مسابقات لیگ آسیایی فرا می رسد و من مجبور هستم تغییراتی در ترکیب خود بدهم تا بازیکنان بتوانند بازی های خوبی در هر دو جبهه انجام بدهند. فاصله بازی ها نزدیک می شود و من هم مجبور هستم بازیکنان را جابه جا کنم. 


انتظارم از تیمم بالاتر است


تیم ما در نیم فصل دوم عالی بازی کرده است و شما هر 4 بازی ما را ببینید، مشاهده خواهید کرد که در هر بازی چند موقعیت گل خلق می کنیم اما باز هم انتظار من از تیم خودم بالاست و می خواهم بهتر از این باشیم و مطمئن باشید اینگونه خواهد شد. 


پرسپولیس لایق قهرمانی است


تیم پرسپولیس تاکنون نتایج فوق العاده ای گرفته ، آنها همه چیز برای قهرمانی را دارند از سرمربی و بازیکنان خوب گرفته تا هواداران پرشور و امکانات عالی که نیازمند یک تیم حرفه ای است. در هر بازی شما می بینید بیش از 50 هزار هوادار به ورزشگاه می روند، 8 بازیکن ملی پوش دارد و مربی شان چندین و چند قهرمانی را در کارنامه خود می بیند. با این تفاسیر من فکر می کنم پرسپولیس لایق قهرمانی است و تنها چیزی که ممکن است فاصله آنها با تیم های پایین را کم کند، مسابقات فشرده آسیایی است که می تواند در کار برانکو خلل ایجاد کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها