کد خبر: ۴۱۰۷۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۲۹ بهمن ۱۳۹۰
راط" - سه مرد توریست ایرانی تا شب قبل از انفجار در بانکوک مشغول خوشگذرانی بوده اند.
 
به گزارش سرویس سیاسی صراط به نقل از روزنامه بانکوک پست، پلیس با بررسی تصاویر به دست آمده از موبایل یک زن تایلندی موفق به شناسایی یکی از زن هایی که با سه توریست ایرانی به سر برده بودند شده و بازجویی از وی را آغاز کرده است.
 
 
 

در این عکس دو زن تایلندی با سه توریست ایرانی در رستوران پاتایا در بانکوک دیده می شوند. م.ص پس از انفجار در مالزی هنگامی که تلاش می کرد به ایران بازگردد دستگیر شد.
 
ایرانی دیگر م.خ قبل از پرواز به تهران در فرودگاه بانکوک دستگیر شد و س.م  نیز در منزل اش که هدف بمب گذاری قرار گرفته بود مجروح و به بیمارستان منتقل شد.
 
نفر چهارم که زنی به نام ل.ر بوده است با سلامت کامل به ایران بازگشته است. پلیس با بررسی موبایل زن تایلندی، دو زن دیگر را نیز شناسایی کرده است. 

پلیس گفته است یکی از توریست های ایرانی در ضمن بازداشت بسیار مضطرب بوده و نمی توانست غذا بخورد یا بخوابد از همین رو زن تایلندی را به ملاقات وی بردند، پس از ملاقات، از اضطراب جوان ایرانی کاسته شد و توانست غذا بخورد و بخوابد.
گفتنی است طرح خودزنی اسرائیل در کشورهای هند و گرجستان و تایلند بدون دستیابی به نتیجه دلخواه، با شکست مواجه شد و پلیس تایلند بدون توجه به اظهارات ض ایرانی مقامات ارشد رژیم صهیونیستی دست داشتن ایران در انفجارهای بانکوک را رد کرد.
 
با وجود پایان یافتن بحران، نگرانی ها در میان شهروندان صهیونیست بالا گرفته است و بعضی از دیپلمات های اسرائیل درخواست بازگشت به سرزمین های اشغالی از ترس جان شان را مطرح کرده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۸ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
جل لل خالق
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها