کد خبر: ۴۱۰۵۷۲
زمان انتشار: ۰۹:۵۷     ۰۹ بهمن ۱۳۹۵
مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز از بازگشایی جاده کرج ـ چالوس خبر داد و گفت: با تلاش نیروهای راهداری این جاده که از شب گذشته بر اثر بارش برف مسدود شده بود،‌لحظاتی پیش بازگشایی شد.
به گزارش پایگاه 598، تقی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: بارش برف شدید که روز گذشته در استان البرز و به ویژه در محور کرج ـ چالوس آغاز شده بود موجب مسدود شدن این محور شد.

وی ادامه داد: همچنین ریزش بهمن نیز در چهار نقطه محور کرج ـ چالوس داشتیم که خوشبختانه به دلیل مسدود بودن جاده این حادثه خسارتی را به همراه نداشت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با اشاره به اینکه مأموران راهداری با انجام عملیات‌های مختلف لحظاتی پیش جاده کرج ـ چالوس را بازگشایی کردند، افزود: هم اکنون نیز بارش برف در این محور ادامه دارد لذا لازم است تا رانندگان از ترددهای غیرضروری در این جاده بپرهیزند.

رضایی گفت: لغزنده بودن سطح این جاده می‌طلبد تا رانندگان حتما خودروهای خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند و از ایمن بودن خودروی خود مطمئن باشند.

وی تأکید کرد: هم اکنون نیز نیروهای راهداری، پلیس و نیروهای خدمات رسان از جمله هلال احمر و اورژانس در محورهای این استان مستقر هستند و آماده هرگونه خدمات‌رسانی به مردم هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها