کد خبر: ۴۱۰۵۶۵
زمان انتشار: ۰۲:۱۵     ۰۹ بهمن ۱۳۹۵
کمیته اخلاق فدارسیون فوتبال دو عضو فنی تیم های تراکتورسازی و نفت تهران را برای ادای توضیحات احضار کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش3، علی دایی و میگوئل تکیسیرا در دو گفت و گوی مختلف تشکیلات فوتبال ایران را به اعمال نظر به سود یک تیم لیگ برتری (پرسپولیس) و ریل گذاری برای قهرمانی این تیم متهم کرده اند. مربی تراکتور حرف هایش را بعد از قضاوت بد وحید کاظمی و اخراج کاپیتان این تیم به زبان آورد و علی دایی هم که به صورت کلی از داوری ها و تصمیمات و البته تنبیه انضباطی خود راضی نیست، در نشست مطبوعاتی پیش از بازی استقلال خوزستان اعتراض خود را رسانه ای کرد.


در پی اظهارات این دو که با واکنش منفی اهالی فوتبال نیز توام شده است سازمان لیگ برتر فوتبال ایران مدارک اظهارات این دو را به رئیس کمیته اخلاق ارسال کرده تا این دو مربی مدارک خود را برای اثبات ادعایشان به قاضی تورک رئیس کمیته اخلاق تحویل بدهند.


این تصمیم  در پی زیرسوال بردن سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال گرفته شده تا این دو مربی و البته سایر مربیان معترض لیگ، جملات اعتراضی خود را به سمت تصمیم گیرندگان فوتبال نبرند. در واقع اگرچه بروز اتفاقات و اشکالات داوری در فوتبال ایران به هیچ وجه انکارشدنی نیست، اما این صحبت که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ قصد دارند دو تیم پرطرفدار فوتبال ایران را به مرز قهرمانی برسانند عجیب است. بخصوص که علی دایی و البته مرد اول نیمکت تراکتور(که دستیارش بدون هماهنگی با او حرف نزده است) هر دو سرمربی پرسپولیس و استقلال بوده و شرایطی مشابه را در این تیم ها تجربه کرده اند.


احضار این دو مربی، واکنشی به موقع به تشکیک روی اساس برگزاری فوتبال در ایران است که اگر سلامت را از آن بگیریم، تبدیل به رقابتی بی اهمیت خواهد شد. باید دید کمیته اخلاق این پرونده را تا کجا پی خواهد گرفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها