کد خبر: ۴۱۰۳۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۲۹ بهمن ۱۳۹۰

پس از قطعی شدن لیست نامزدهای مورد حمایت چکاد آزاد اندیشان در سراسر کشور اعضای این حزب و نمایندگان جاسبی در تشکل‌های سیاسی واحد‌های دانشگاه آزاد تشکیل جلسه دادند.

 به گزارش فارس، جلسه انتخاباتی "حزب چکاد آزاداندیشان" با عبدالله جعفرعلی جاسبی رئیس سابق دانشگاه آزاد هفته گذشته برگزار شد.
 
این جلسه یکشنبه هفته گذشته با حضور 150 تن از اعضای حزب چکاد آزاداندشان که اکثریت آنان نمایندگان جاسبی در تشکل‌های سیاسی واحدهای دانشگاه آزاد سراسر کشور هستند، در تالار سیاره میدان بهارستان تهران برگزار شد.
 
در این نشست انتخاباتی محمدصادق مهدوی معاون‌هماهنگ‌گننده دانشگاه آزاد و دبیر این حزب منتسب به دانشگاه آزاد و دانش‌فر رئیس منطقه 15 دانشگاه آزاد حضور داشتند.
 
این حزب سیاسی با ارسال دعوت‌نامه‌هایی از اکثریت نمایندگان مجلس هشتم دعوت کرده بودند تا در این جلسه حضور داشته باشند که با عدم استقبال نمایندگان موجه شده و تنها قدرت‌الله علیخانی و علی عباسپور تهرانی‌فرد در این جلسه انتخاباتی شرکت داشتند.
 
در این جلسه لیست حزب چکاد آزاداندیشان در استان‌های سراسر کشور بررسی و قطعی شده است و پس از پایان این جلسه، این حزب سیاسی بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرده است.
 
چکاد آزاداندیشان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: لیست اسامی قطعی شده خود را از بین نامزدهای تائید صلاحیت شده در هفته آینده و همزمان با ایام قانونی دوره تبلیغات نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر خواهد کرد.
 
در این بیانیه آمده است: این ائتلاف در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری جهت رونق بخشیدن به فضای انتخاباتی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تمام تلاش خود را از طریق فعال نمودن ستادهای استانی و شهرستانی و معرفی کاندیدای مورد حمایت به کار خواهد بست.
 
این بیانیه تصریح کرده است: ضمن احترام به تمامی نامزدهای محترم شرکت‌کننده در انتخابات، نامزدهای مورد حمایت را با توجه به ویژگی‌هایی از جمله اعتقاد و التزام عملی به اسلام و ولایت فقیه، خوشنام بودن، متخصص بودن و ... انتخاب نموده است و البته ممکن است افراد مورد حمایت این ائتلاف از طریق احزاب یا گروه های دیگری نیز مورد حمایت قرار گرفته باشند و اشتراکاتی با سایر لیست های انتخاباتی داشته باشد.
 
در این بیانیه، ائتلاف چکاد آزاداندیشان از مجریان و هیئت‌های نظارت بر انتخابات خواسته با دقت و هوشمندی و سعه صدر، سعی کنند مقدمات انتخاباتی سالم و پرشور را فراهم آورند.
 
در پایان این بیانیه اعلام شده است که اقشار گوناگون ملت عزیز ایران همچون دوره‌های گذشته، حضوری حماسی در این انتخابات داشته باشند و رویاهای شوم دشمنان قسم خورده ملت ایران را تبدیل به یاس کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها