کد خبر: ۴۰۹۵۶
زمان انتشار: ۰۷:۰۵     ۲۹ بهمن ۱۳۹۰
تكليف سومين نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا امروز و در مقابل تيمي كه هدايت آن را سرمربي پيشين تيم ملي ايران برعهده دارد مشخص مي شود.
تيم فوتبال استقلال ايران كه در نخستين گام در راه رسيدن به مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا در سال 2012 توانست ذوب آهن ديگر نماينده كشور را از پيش رو بردارد، امروزاز ساعت 20/17 بايد مقابل الاتفاق عربستان قرار گيرد.
آبي هاي تهران كه در چند هفته گذشته از مصدوميت مهره هاي كليدي خود رنج برده اند، اميدوارند در بازي امروز هم با اتكا بر ديگر بازيكنان خود نبرد سرنوشت ساز را از تيم عربستاني ببرند. آندرانيك تيموريان و ميلاد ميداوودي بازيكناني هستند كه قطعا به دليل مصدوميت به اين بازي نمي رسند. اين در حالي است كه مجتبي جباري كه تازه چند روز است با پايان دوران آسيب ديدگي اش در تمرين هاي استقلال حاضر شده، انگيزه خاصي براي حضور در اين بازي دارد و از كادر پزشكي استقلال هم درخواست كرده كه هر طور شده او را به اين بازي برسانند.
شايد شاگردان پرويز مظلومي در نبرد حيثيتي مقابل الاتفاق پيش از هر چيز به حمايت پرشور هواداران خود اميد داشته باشند. استقلالي ها در طول هفته گذشته بارها از هواداران خود خواستند با پر كردن ورزشگاه آزادي براي تيم عربستان جو خاصي ايجاد كنند.
اما در آن سوي ميدان برانكو ايوانكوويچ كه مدتي است هدايت الاتفاق را به دست گرفته در حالي كه پيش از اين بازي عنوان كرده بود «تجربه من به كمك الاتفاق مي آيد» و «من از تماشاگران استقلال ترسي ندارم» كه خود به دلايلي نامشخص به ايران سفر نكرده است.
گروه اول در انتظار برنده ديدار امروز
استقلال و الاتفاق امروز ديدار حساسي را با هم برگزار مي كنند. اين حساسيت از آنجايي حائز اهميت است كه تيم برنده اين ديدار راهي ليگ قهرمانان آسيا شده و بازنده بايد به رقابت هاي اي اف سي كاپ با ميزان اعتباري بسيار نازل تر از ليگ قهرمانان آسيا برود. تيم برنده بازي امشب پس از سوت داور مسابقه در گروه اول ليگ قهرمانان آسيا در كنار تيم هاي نسف قارسي ازبكستان، الجزيره امارات و الريان قطر قرار مي گيرد و در سوي ديگر نيز تيم هاي الكويت كويت، العهد لبنان و وي بي اسپورت مالديو در گروه سوم اي اف سي كاپ انتظار بازنده اين ديدار را مي كشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها