کد خبر: ۴۰۹۵۲
زمان انتشار: ۰۲:۴۴     ۲۹ بهمن ۱۳۹۰
سرمربی سابق تیم شاهین در پاسخ سرمربی کنونی این تیم گفت: «چون جایی نتوانسته کار کند و به امید سرمربیگری پرسپولیس رفته بود که جور نشد حالا منت سر مردم بوشهر می گذارد.»
به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، حمید درخشان در کنفرانس بعد از بازی با داماش گفته بود: «من از طریق دوست و فامیل بازیکن به تیم نمی آورم و بازیکنان انتخابی من همه دارای صلاحیت هستند، نتیجه بازیکن فامیلی رتبه هفدهم جدول خواهد بود که دسته گل آقایان است!»
اما فیروز کریمی از طریق یکی از دوستانش از این حرف ها مطلع می شود و در محفلی دوستانه گفت: «به احترام آقای افراشته نمی خواهم جواب او را در رسانه ها بدهم. من فامیل بازی کردم؟ یک بازیکن که من آورده ام را پیراهن عثمان کرده تا بعدها اگر نتیجه نگرفت حرفی برای توجیه داشته باشد. تیم دهم جدول را با مشتی بازیکن رباط پاره به من داد و بعد ادعا کرد که تیم ششم را تحویل داده. تیمش با تیم شانزدهم 3 امتیاز اختلاف داشت و خودش هم می دانست چه کار کرده که رفت. بازیکن 400 میلیونی آورده سکونشین کرده.»
سرمربی سابق شاهین ادامه داد: «با آن همه بازیکن رباط پاره انگار قرار بود شاهین «رباط کریم» راه بیاندازند. من تیم فینالیست جام حذفی را تحویلش داده ام. هنر دارد با تیمی که خودش بسته کار کند و بهانه نگیرد. من که این تیم را نبسته ام. فامیل من را بگذار کنار و با بقیه بارسلونا بساز. چشم داشت و شرایط را دید و آمد. چون جایی نتوانسته کار کند و به امید سرمربیگری پرسپولیس رفته بود که جور نشد حالا منت سر مردم بوشهر می گذارد. به قول فردوسی پور روزی که رفتی مردم بوشهر نبودند؟ یک کلام دیگر بگوید جوابی می دهم که یک سال تیتر اول روزنامه ها باشد.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مجيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۴ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۰
۱
۱
فيروز كريمي از معدود مربيان با اخلاق و به اصطلاح با مرام اين مملكته واقعا حيف شد از شاهين رفت اگه مي موند قطعا شاهين قهرمان مي شد در جام حذفي تيم شاهين بعد سپاهان تيم دومم منه واسش ارزوي موفقيت مي كنم...
پاسخ
امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۶ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۰
۱
۰
, واقعا که این حرف کریمی رو قبول دارم که درخشان دید پرسپولیس به هم ریخته است شاهین رو بی دليل ترک کرد به امید مربی گری پرسپوليس، ولی آقای درخشان! این رو واسه همیشه تو گوشت کن که مرده پرسپولیس هم به دست تو نخواهیم سپرد. زهی خیال باطل ... .
پاسخ
شاهين بختياري
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۰ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۰
۱
۱
درود بر فيروزخان - بتركون لنگي ها را ايول به ولت
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها