کد خبر: ۴۰۸۷۸۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۲۴ دی ۱۳۹۵
در سخنرانی دانشجویان پیش از خطبه‌های نماز‌جمعه استان تهران:
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعت هواپیمایی با بیان اینکه روحیه «ما نمی توانیم» در صنعت هوانوردی ما گسترش یافته است تصریح کرد چگونه با افتخار کنار ایرباس عکس می‌گیرند و آن را میوه برجام می‌دانند اما آمار بیکاری درحال افزایش است!

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، مهدی آیدین مهر مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قضایی در سخنرانی پیش از خطبه‌های شهریار تصریح کرد: فوت ناگهانی آقای هاشمی درسی برای تمام مسئولان کشور است تا به مسئله مرگ و آخرت و حضور در مقابل محاسبه الهی توجه داشته باشند.

*انتهای تمام مسیرها منتهی به مرگ است
وی با تاکید بر اینکه انتهای تمام مسیرها منتهی به مرگ است اظهار داشت: سرنوشت تمام مسئولان جمهوری اسلامی و همه ما قرار گرفتن در مقابل محاسبه الهی است همه باید آماده باشیم

*حقوق های نجومی نباید فراموش شود

این فعال دانشجویی خاطر نشان کرد: مسئله مهم حقوق های نجومی نباید فراموش شود. این موضوع مسئله مهمی است که دشمن از این طریق اعتماد مردم به نظام اسلامی را هدف قرار داده است. عدم برخورد قاطع و روشنگری به اعتماد 38ساله مردم به نظام اسلامی و انقلاب ضربه خواهد زد و ما باید فردای قیامت پاسخ گوی خون شهیدان و امام راحل باشیم.

آیدین مهر تصریح کرد: از دولت انتظار می‌رود به اصطلاح مصلحت اندیشی‌ها را کنار گذاشته و متخلفین را به قوه قضاییه معرفی کند. باید ریشه‌ها و زمینه های بروز فساد در کشور از بین برود. رئیس جمهور محترم می‌فرماید که این حقوق ها قانونی است اما عادلانه نیست. در کدام قانون گفته شده آقای مدیر باید 300میلیون حقوق بگیرد

*قوه قضائیه مظهر عدالت، اقتدار و حاکمیت نظام اسلامی است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قضایی گفت: دشمن به دنبال از بین بردن عوامل اقتدار ملی است، هر وقت هر شخص یا دستگاهی در جمهوری اسلامی در جهت منافع کشور، نظام و انقلاب و رهبری حرکت کرد فورا دشمن شروع به تخریب و سیاه نمایی آن برآمد.

وی ادامه داد: سپاه پاسدار انقلاب اسلامی بازوی توانمند رهبر معظم انقلاب است ببینید چطور در این 38سال وجهه سپاه را تخریب می‌کردند حالا نوبت به قوه قضائیه‌ای رسیده است که در سال های اخیر و با تدبیرهای آیت الله آملی لاریجانی به یک قوه کاملا مستقل و شجاع تبدیل شده است. قوه قضائیه مظهر عدالت، اقتدار و حاکمیت نظام اسلامی است. حمایت و پشتیبانی از قوه قضاییه وظیفه تمام دوستداران نظام و انقلاب است.

*همه ما روزی باید این دنیافانی را وداع گفته و رهسپار آخرت شویم

رسول پورتیمور مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعت هواپیمایی در نماز جمعه قیام دشت بیان داشت: همه ما روزی باید این دنیافانی را وداع گفته و رهسپار آخرت شویم، گفته شده که زمان دفن مرحوم طبسی «تولیت سابق آستان قدس رضوی» رهبر انقلاب خطاب به مسئولان کشوری حاضر در مراسم و با نشان دادن محل دفن این نکته را یادآور شدند که درنهایت این پست و مقام را باید گذاشته و با توشه اعمالمان راهی دادگاه عدل الهی شویم.

وی اضافه کرد: اینکه در دوران مسئولیتمان چقدر رضایت خدا و مردم هدف کار قرار گرفته است و اینکه از فرصت‌ها و سرمایه‌هایی که در تحت نظرمان پدید می آمدند چگونه استفاده کردیم، همه و همه مورد پرسش قرار می‌گیرد.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: می‌توانیم این تذکر را به برخی مسئولان و مدیران که در زمره نجومی بگیران و اختلاس کنندگان هستند بدهیم که دیر یا زود نوبت ما نیز می‌شود، آیا آماده سفر آخرت هستیم؟ چگونه می‌توانیم وارد قیامت شویم درحالی که بواسطه دست دراز کردن به بیت المال مسلمین، حق چند ده میلیون انسان را برگردن داریم؟ چگونه می‌خواهیم با کوله باری از تضیع حق مردم،از پل صراط رد شویم؟

*هوانوردی فقط خریدن هواپیما نیست

پورتیمور اظهار داشت: در روز گذشته شاهد ورود نخستین فروند از مجموعه هواپیما  بودیم، در ابتدای امر باید این نکته را بازگو کنم که هوانوردی فقط خریدن هواپیما نیست. توسعه در هوانوردی نیازمند داشتن یک برنامه هدفمند و قوی درباره تمام بخش های درگیر در این صنعت ماست

وی خاطر نشان کرد: آیا برجام را صرفا برای خرید هواپیما پذیرفتیم یا اینکه یکی از موارد تعهد غرب مسئله فروش هواپیما بود؟ اگر تنها هدف برجام خرید هواپیما بود که وای برما! تاریخ درباره ما قضاوت می‌کند، مردمی که با توان بومی خود به دانش هسته ای دست یافتند اما آن را با خرید هواپیما معامله کردند!

*روحیه «ما نمی توانیم» در صنعت هوانوردی گسترده شده است

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعت هواپیمایی تاکید کرد: روحیه «ما نمی توانیم» در سرتاسر صنعت هوانوردی ما گسترده شده است. مگر قرار نبود برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، درخت برجام میوه های سیب و گلابی بدهد؟ چگونه است که با افتخار کنار ایرباس عکس می‌گیرند و آن را میوه برجام می‌دانند اما از سویی آمار بیکاری درحال افزایش است!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۷ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۰
۰
واقعاً تعجب دارد....مگر میشود بدون گرفتن مدرک دیپلم ...دکتری گرفت...برید بینید برزیل برای هواپیما ساز شدن چه کرد....در حالیکه مدیریت دولت عدالت محور و مهر ورز هیچ اقدام در خصوص ساخت زیر بنا صنعت هوایی نشد حضرات میخواهند یک شبه هواپیما ساز شوند...ایرباس بیش از پنجاه سال کار کرده. ..بوئینگ صد سال. ...بعد حرف زدن از فرصتهای شفلی تولید ملی در صنعت هوایی بدون اقدام بلند مدت صرفاً .....عوام فریبی است ....به شعور مردم احترام بزارید لطفاً. .....
پاسخ
محیط بان خسته
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۹ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
۰
۰
کاشفقط حقوقاشون بود
رفاهیات هر سه ماه یکبار ماهی 3تا 4میلیون(البته مدیران محیط زیست ) خان های سازمانی آنچنانی در محل های خوب وگران قیمت شهرهای مختلف دریافت ماموریتهای نرفته انچنانی و....
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها