کد خبر: ۴۰۸۴۲
زمان انتشار: ۱۵:۳۰     ۲۷ بهمن ۱۳۹۰
درختان را می توان به نوعی مظهر زیبایی و طراوت زندگی دانست. این موجودات زنده که سالهای فراوان در سکون و سکوت در مکانی قرار می گیرند و باعث می شوند تا هر رهگذری با دیدن آنها احساس تازگی و زندگی را تجربه کند.
باشگاه خبرنگاران، در این میان درختانی نیز وجود دارند که بنا به دلایل مختلف ظاهری زشت و یا به نوعی ترسناک پیدا کرده اند. در ناحیه "اسکس" در کشور انگلستان یک درخت بلوط وجود که به مانند یک جنگ جو که دستهای خود را بالا برده و آماده نبرد است به نظر می رسد. مسلما رو به رو شدن ناگهانی با این درخت می تواند هر بیننده ای را به وحشت بیاندازد.

همچنین در پارکی در شمال شهر لندن یک درخت چنار عجیب وجود دارد که بر روی بدنه آن شکافی وجود دارد و زمانی که از دور به آن نگاه شود به مانند یک موجود عجیب است که در حال فریاد زدن است.

" دیوید گارنهام" که یک متخصص علوم طبیعی است در مورد این درختان این گونه توضیح می دهد: در حقیقت این ذهن و قوه تخیل ماست که این درختان را به این شکل تصور می کند. مسلما انسان های زیادی علاقه ندارند تا از این درخت بالا بروند و یا حتی به آن نزدیک شوند. این مسئله نشان دهنده نیروی ذهن انسان است که چگونه می تواند اشکال مختلف را تجسم کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها