کد خبر: ۴۰۸۴۱
زمان انتشار: ۱۵:۲۹     ۲۷ بهمن ۱۳۹۰

سناریوی ضدایرانی اقدامات ایران علیه دیپلمات‌های اسرائیلی در کشور‌های خارجی با ادعای پلیس تایلند مبنی بر اینکه هدف انفجار روز سه‌شنبه دیپلمات‌های اسرائیلی بوده است، تکمیل شد.

به گزارش فارس، پلیس تایلند امروز مدعی شد افراد ایرانی که به اتهام یک انفجار در شهر بانکوک پایتخت تایلند دستگیر شده‌اند قصد داشتند دیپلمات‌های اسرائیلی را هدف قرار دهند.
 
ادعای پلیس تایلند در حالی مطرح می‌شود که مقامات دولتی تایلند تاکنون از ارائه اطلاعات بیشتر دراین‌باره خودداری کرده‌اند.
 
انفجار مشکوک در تایلند یک روز پس از آن صورت گرفت که یک خودروی متعلق به سفارت اسرائیل در دهلی‌نو توسط افراد ناشناس منفجر شد و 2 نفر در این حادثه زخمی شدند. همچنین گفته شد یک بمب تعبیه شده در خودروی یکی از کارکنان سفارت اسرائیل در گرجستان کشف و خنثی شد.
 
مقامات صهیونیستی به سرعت و بدون ارائه شواهد و مدارک معتبر انگشت اتهام را به سوی ایران نشانه رفته و در راستای سناریوی ضدایرانی اعلام کردند این اقدامات از سوی عواملی از داخل ایران طراحی و اجرا شده است ادعایی که از سوی دستگاه دیپلماسی ایران تکذیب شد. 
 
"رامین مهمانپرست" سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن رد ادعاهای رژیم صهیونیستی مبنی بر دست داشتن ایران در انفجار سه‌شنبه شهر بانکوک، تلاش آن رژیم برای تخریب روابط دوستانه و تاریخی بین ایران و تایلند را اقدامی واهی و بی‌ثمر دانست.
 
وی تصریح کرد که رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا ماه گذشته نیز با اعلام هشدارهایی در برخی رسانه‌های وابسته به خود تلاش کردند وضعیت امنیتی تایلند را پرمخاطره نشان دهند که با درایت مقامات تایلندی و اعتراض شدید آنان مواجه شد و البته این امر نشانگر برنامه ریزی و تلاش‌های سوء رژیم صهیونیستی در راستای سناریوی کنونی بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها