کد خبر: ۴۰۷۳۹
زمان انتشار: ۰۱:۵۸     ۲۷ بهمن ۱۳۹۰
رئيس بازرسي نيروي انتظامي گفت: همزمان با اجراي قانون جديد راهنمايي و رانندگي ممكن است اشتباهاتي رخ دهد كه آن را بررسي و رفع مي كنيم.
به گزارش مهر، سردار «محرم مجرد» در حاشيه همايش ملي شايسته سالاري در جمع خبرنگاران با بيان اينكه شايسته سالاري يكي از مفاهيم راهبردي و اساسي سازمانها به شمار مي آيد گفت: شايسته سالاري از مفاهيمي است كه آرزوي ملتها است. آحاد جامعه به دنبال افراد توانمند و كاردان براي در دست گرفتن امور هستند تا به اهدافي كه ملت ها دنبال مي كنند راحت تر برسند.
رئيس بازرسي ناجا با اشاره به مأموريت نيروي انتظامي و تأمين شايسته امنيت در جامعه گفت: به طريق مناسب مي طلبد كه فرماندهان و مديران و كارشناسان شايسته اي در سازمان جذب شوند و ضمن آموزش بتوانند امنيت را به نحو احسن در جامعه برقرار كنند.
سردار مجرد، صيانت از فضاهاي آسيب پذير كاركنان نيروي انتظامي را از مهمترين فعاليت بازرسي ناجا عنوان كرد و افزود: براساس شاخص هاي آماري به دست آمده از سامانه 197 از سال 84 به بعد رضايتمندي مردم از نيروي انتظامي افزايش يافته است. به جرأت مي توان گفت كه هم اكنون سطح اعتماد مردم نسبت به سازمان افزايش يافته و به صورت هدفمند رفتار پليس را مورد توجه قرار مي دهند.
     
   
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها