کد خبر: ۴۰۷۱۴
زمان انتشار: ۲۰:۰۴     ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
چهارشنبه هفته گذشته رضا عطاران کارگردان فیلم «خوابم می آد» در جلسه نقد و بررسی فیلمش در برج میلاد در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری نسیم، مبنی بر استفاده از شوخی های رکیک که در تمام آثار وی مشاهده می شود، گفت: "من آدم رکیکی هستم. تغییر هم نمی کنم. از نظر من خیلی از این مواردی که شما به عنوان شوخی رکیک ازش یاد می کنید مسائلی است که در تمام زندگی شما در جریان است. هیچ کدام از این بخش ها مثل فحش دادن و مسائل جنسی، مواردی نیست که نخواهیم از آن ها صحبت کنیم. هرچند که باید بگویم نگران نباشید من متعلق به سینمای سخیف هست".

به گزارش «بولتن» وی ادامه داد: "تا پیری،‌هرچقدر آدم بزرگتر می‌شود، متوجه می‌شود، توالت چیز بدی نیست، فحش دادن چیز بدی نیست، مسایل جنسی چیز بدی نیست و شما هم بعدا این‌ها را متوجه میشوی!"

این اظهارات عطاران که با سکوت معنادار بسیاری از مدعیان عرصه هنر و فرهنگ رو برو شد، پس از تاخیر یک هفته ای پاسخ داده شد.

حجت‌الاسلام شهاب مرادی در برنامه شب گذشته 'پارک ملت' در پاسخ به عطاران به نکته ای جالب اشاره کرد. وی گفت: به آن آقایی که مدافع سینمای سخیف بود عرض می‌کنم؛ ما اگر به دنبال سینمای سخیف بودیم نیازی به این همه هزینه نبود و انواع جذاب‌تر و با کیفیت‌تر آن را از هالیوود و سینمای غرب وارد می‌کردیم. هدف ما 'سینمای متعالی' است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
دکتر سیروس
UNITED STATES
۲۱:۲۷ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
۱
۳
عطاران هم کارش درسته هم حرفهاش . درود بر تو رضا جان.
پاسخ
آقایی زاده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۴ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۰
آدم سخیف خودشم سخیفه و کارش برای آدمای سخیف خیلی هم درسته
شماهم چون تفکراتت سخیفه اینها رو درست می بینی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۸ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
۲
۱
از آقاي مرادي بسيار تشكر ميكنم بابت نكته9 سنجي به جا
پاسخ
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۸ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۰
۱
۰
جناب عطاران !خيلي چيزها هست كه در زندگي روزمره شما جريان دارد و جزئي از وجودوجسم شماست به طور مثال دفع غذا يي كه مي خوريد از بدنتان!! شما هم مثل هر فردديگري نياز داريد كه روزانه (با عرض معذرت از كاربران محترم)براي قضاي حاجت به محلي به نام دستشويي مراجعه فرماييد! آيا شما حاضريد قضاي حاجتتان را از طريق يكي از همين فيلمهاي سخيفتان به نمايش بگذاريد؟؟؟؟!!!!!!!!!فرض كنيد اين هم مثل همان مسائل ديگري است كه در زندگي روزمره شما اتفاق مي افتد و شما تمايل به نمايش آنها داريد!!
مسلما" حاضر به چنين كاري نيستيد .پس همينطور پادرهوا براي توجيه كار اشتباهتان دليل الكي نياوريدكه چون مسائل جنسي و حرفهاي ركيك و دشنامها ي سخيف جزيي از زندگي روزمره مردم هست پس بايد در فيلمها هم نمايش داده شوند.
لااقل يك مقدار حريم هم بين خودتان و حيوانات قائل شويد!!گرچه حيوانات هم ازخيلي از اين كارهاي سخيفي كه اين دوره و زمونه بين انسانها به واسطه دور افتادن از اصل خويش به انجام آنها افتخار مي كنند ,بيزارند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها