کد خبر: ۴۰۶۹۳
زمان انتشار: ۱۹:۱۳     ۲۶ بهمن ۱۳۹۰

به گزارش خبرگزاری فارس، عبدالله ویسی پس از تساوی 2 بر 2 برابر پرسپولیس گفت: در مورد مسائل فنی حرفی نمی‌زنم زیرا تمرکز ندارم. مسائل فنی بازی خنده‌دار بود پس بهتر است هیچ صحبتی نکنم اما در مورد غیرفنی باید بگویم به عنوان یک مربی فوتبال برای خودم متأسفم که چنین شغلی دارم.

وی افزود: مدام دم از پاکی و صداقت در فوتبال می‌زنیم اما فوتبال ما ناپاک است، متأسفم برای مردم بدبختی که آمدند تا بازی پاک تماشا کنند ولی ناپاکی‌ها را دیدند. در دقایق 5 ، 12 ، 32 و  57 ممدوتال باید اخراج می‌شد اما داور 4 بار با او مدارا کرد. داور پنالتی برای ما گرفت اما تمام موقعیت 50 - 50 را به پرسپولیس داد. تا به حال در مورد داوری حرف نزده بودم اما امروز از دست داور دل درد گرفتم و متأسف شدم.

ویسی تأکید کرد: اوج هنرنمایی مظفری‌زاده پنالتی دومی بود که برای پرسپولیس گرفت تا این تیم را از شکست نجات دهد. واقعا پنالتی خنده‌داری بود. مظفری‌زاده را از قصد برای این بازی انتخاب کردند تا بتواند مسابقه را به سود پرسپولیس دربیاورد.

ویسی افزود: در این فوتبال مدام  دم از پاکی و صداقت می‌زنیم اما ببینید با افراد پاک مثل دایی چه کرده‌اند و چه می‌کنند.

سرمربی صبا با اشاره به مشکلات باشگاه صبا عنوان کرد: 26 هفته است که به دنبال سهمیه آسیایی هستیم و 8 هفته دیگر باقی مانده است. مردم خوب قم باید به ما کمک کنند. وضعیت مالی باشگاه افتضاح است. تیم‌های دیگر 14 - 15 میلیارد تومان هزینه کرده‌اند اما ما فقط 20 درصد از حقوق خود را دریافت کرده‌ایم. اگر اوضاع به همین منوال باشد صبا هشتم یا نهم می‌شود. 6 ماه است حقوق نگرفته‌ایم ولی من هیچ چیزی نگفته‌ام.

ویسی خطاب به استاندار قم گفت: آقای استاندار اگر از صبا حمایت کنید این تیم آسیایی می‌شود. مسائل مالی باشگاه افتضاح است و آقای استاندار اگر از تیم ما حمایت نکنید در جدول هشتم یا نهم خواهیم شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۰ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
۰
۱
mozafarizade supper longi kabir longi longi b v
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها