کد خبر: ۴۰۶۳۸۲
زمان انتشار: ۰۹:۰۰     ۰۵ دی ۱۳۹۵
بر اثر بارش برف و برودت هوا مدارس بسیاری از شهرهای آذربایجان غربی تعطیل شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از ارومیه با توجه به استمرار بارش برف و کاهش دمای هوای استان، مدارس بسیاری از شهرهای آذربایجان غربی، امروز پنجم آذر ماه تعطیل اعلام شد.

اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی طی اطلاعیه‌ای به خانواده دانش‌آموزان و فرهنگیان از تعطیلی مدارس در بسیاری از شهرهای استان آذربایجان غربی به ویژه در شهرهای جنوب و مرکز آذربایجان غربی خبر داده است.

در این خصوص مدارس نواحی یک و دو ارومیه شیفت صبح در مقطع ابتدایی و متوسطه دوره اول (راهنمایی) شهری و تمام مقاطع تحصیلی روستایی این شهر تعطیل اعلام شده است.

علاوه بر این، مدارس  مناطق سیلوانا، صومای برادوست، انزل و نازلو که از توابع مرکز آذربایجان غربی هستند، امروز در شیفت صبح و در تمام مقاطع تحصیلی تعطیل اعلام شده است.

مدارس شهرستان‌های نقده، میاندوآب، پیرانشهر، مرحمت آباد، اشنویه، سردشت و مهاباد در تمام مقاطع تحصیلی و در شیفت صبح از سوی آموزش و پرورش آذربایجان غربی تعطیل اعلام شد.

در این میان مدارس شیفت صبح شهرستان‌های سلماس، چایپاره در مقطع ابتدائی و متوسطه دوره اول (راهنمایی) نیز تعطیل و در شهرهای بوکان و شوط نیز دانش‌آموزان تمام مقاطع تحصیلی روستایی و مدارس ابتدایی شهری تعطیل هستند.

در شهرستان  پلدشت نیز دانش‌آموزان تمام مقاطع تحصیلی روستایی، چالدران مدارس ابتدایی تعطیل بوده و در این شهرستان دانش‌آموزان مقطه متوسطه دوره اول با یک ساعت تاخیر سر کلاس درس حاضر خواهند شد.

مدارس شهرهای شاهین‌دژ و کشاورز مدارس ابتدایی شیفت صبح تعطیل و مقطع متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم این شهر با یک ساعت تاخیر در مدرسه حضور خواهند یافت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها