کد خبر: ۴۰۴۹۴
زمان انتشار: ۰۳:۲۲     ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
به دنبال وقوع انفجار در يك خودرو رژيم صهيونيستي در هند، وزارت خارجه اين رژيم به تمامي هيئت هاي ديپلماتيك خود در سرتاسر جهان نسبت به وقوع حملات جديد هشدار داد.
به گزارش خبرگزاري ها وزارت خارجه رژيم صهيونيستي با ارسال پيام هايي به تمام هيئت هاي ديپلماتيك خود در سرتاسر جهان نسبت به احتمال وقوع حمله عليه آنها هشدار داد.
در اين پيام ها حالت فوق العاده اعلام شده است و از كاركنان سفارتخانه هاي مذكور خواسته شده تا با نيروهاي امنيتي خود در درون سفارتخانه ها باقي بمانند و از رفت و آمدهاي غيرضروري خودداري كنند.
مسئولان امنيتي رژيم صهيونيستي نيز قرار است به دنبال وقوع اين حملات در يك نشست امنيتي شركت كنند.
در دستورالعمل وزارت خارجه رژيم صهيونيستي همچنين از اتباع اسرائيل خواسته شده است از سفر به كشورهاي آسيايي تا اطلاع ثانوي خودداري كنند.
كانال دهم تلويزيون رژيم صهيونيستي نيز گزارش داد افسران موساد و شاباك به سفرا، سركنسول ها و كاركنان سفارتخانه هاي اين رژيم در خارج سفارش كرده اند كه از خودروي شخصي استفاده نكنند و با خودروهاي كرايه اي رفت و آمد كنند تا همه اتومبيل هاي آنها مورد بررسي قرار گيرد.
اين گزارش حاكي است جزئيات جديدي از حمله به خودروي سفارت رژيم صهيونيستي در هند منتشر شده است. «بي گوتيا» مامور عالي رتبه پليس دهلي نو در اين باره گفت: اين حمله به خودروي سفارت صورت گرفته و در جريان آن يكي از كارمندان زن سفارت كه همسرش نيز در سفارت رژيم اسرائيل در دهلي نو كار مي كند مجروح شده است. اين زن يكي از چهار مجروح اين حادثه به شمار مي رود.
وي افزود: يك شاهد عيني اعلام كرده؛ اين بمب توسط سرنشين عقب موتورسيكلتي كه خودروي حامل ديپلمات رژيم صهيونيستي را تعقيب مي كرد، به آن چسبانده شده است.
سفارت رژيم اسرائيل در مركز دهلي نو و در نزديكي اقامتگاه رسمي مانموهان سينگ نخست وزير هند واقع شده و واحدهاي امنيتي هند سرتاسر منطقه حادثه را محاصره كرده اند تا اطلاعات لازم را در اين خصوص جمع آوري كنند.
روز دوشنبه بر اثر انفجار خودرو سفارت رژيم صهيونستي در دهلي نو چهار نفر و از جمله همسر يكي از ديپلمات هاي اين رژيم مجروح شدند. بمب ديگري نيز در خودرو اين رژيم در تفليس پايتخت گرجستان كشف و خنثي شد.
اين حادثه پس از آن رخ داده است كه اخيراً گزارش هايي مبني بر تهديد به بمب گذاري بر ضد مقامات ديپلماتيك رژيم صهيونيستي در تفليس پايتخت گرجستان مطرح شده بود. سال گذشته نيز گزارش هاي متعددي در مورد تهديد به بمب گذاري در سفارتخانه هاي اين رژيم در مناطق مختلف جهان منتشر شده بود. اين تهديدات شامل سفارتخانه هاي رژيم صهيونيستي در كشورهاي قاره آفريقا، آسياي جنوب شرقي و منطقه قفقاز مي شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها