کد خبر: ۴۰۴۸۱۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۲۲ آذر ۱۳۹۵
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی با اشاره به افزایش تقاضا برای گوشت قرمز گفت: هر ساله در فصل سرما تقاضا برای گوشت قرمز افزایش می یابد و قیمت دام زنده به علت سرما نیز تحت تاثیر قرار می گیرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی در خصوص قیمت گوشت گوسفندی در بازار بیان کرد: قمیت گوشت گوسفندی نسبت به دو هفته اخیر تغییر خاصی نداشته و با قیمت هر کیلو 33 تا 34 هزار تومان به توزیع کننده و نرخ هر کیلوگرم گوشت گوسفندی شقه بدون دنبه 37  هزار تومان به دست مشتری می‌رسد.

وی در ادامه در خصوص قیمت هر کیلو دام زنده گفت: قیمت دام زنده با توجه به سردی هوا در حال افزایش است و قیمت هر کیول دام زنده به 15 هزار تا 16 هزار تومان رسیده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی با اشاره به ادامه واردات گوشت اظهار کرد: واردات گوشت ار مرزهای آسیای میانه همچنان ادامه دارد و قیمت این  نوع گوشت 26 هزار و 500 تومان است که در حال حاضر بازار به عرضه این نوع گوشت نیاز جدی دارد.

ملکی با بیان اینکه سردی هوا عامل اصلی کمبود دام و گرانی گوشت در بازار است، تصریح کرد: هر ساله سردی هوا موجب می‌شود تا عرضه دام در بازار کاهش یافته و در ازای ان شاهد افزایش تقاضا برای گوشت باشیم.

وی در انتها خاطر نشان کرد: با توجه به سرمایی که در پیش داریم و شروع بارش‌ها از روزهای آینده بعید به نظر می‌رسد با کاهش قیمت در بازار روبرو باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها