کد خبر: ۴۰۳۱۳۱
زمان انتشار: ۰۸:۵۶     ۰۹ آذر ۱۳۹۵
مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس:
مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که شاگردان برانکو به زودی به صدر جدول باز می‌گردند.

به گزارش پایگاه 598، بهنام طاهرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: پرسپولیس فصل قبل و به ویژه در نیم فصل نخست شرایط سختی داشت، اما با حمایت مدیریت و هواداران از کادر فنی، توانست مشکلات خود را سپری کرده و اگر اندکی خوش شانس بودند، فصل پیش به مقام قهرمانی می‌رسیدند.

وی افزود: تیم فوتبال پرسپولیس و هواداران این تیم، فصل جاری مزد صبر و حمایت خود را گرفته و شاهد هستیم که در یازده بازی نخست لیگ برتر، پرسپولیس بازی زیبا و روان و جذابی را به نمایش می‌گذارد.

عضو تیم فوتبال ستارگان استان البرز تصریح کرد: شاگردان برانکو هفته گذشته و در برابر پیکان که در این فصل با جذب نفرات با تجربه، عملکرد خوبی داشته به تساوی رسیدند و به دلیل تفاضل گل کمتر صدر جدول را در اختیار تراکتورسازی تبریز قرار دادند.

طاهرزاده بیان داشت: به طور قطع شاگردان برانکو خیلی زود صدر را پس می‌گیرند و امسال شانس نخست قهرمانی لیگ برتر را دارند.

وی در پاسخ به این پرسش که مهمترین مشکل فنی پرسپولیس چیست، گفت: اکثر کارشناسان معتقد هستند که پرسپولیس فرصت‌های گلزنی بسیاری را در طول یک بازی خلق می‌کند، اما مهاجمان این تیم نمی‌توانند به خوبی از این فرصت‌ها استفاده کنند.

این پیشکسوت فوتبال بیان داشت: این در حالی است که بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال ایران به ویژه مهدی طارمی در نوک خط حمله پرسپولیس قرار دارد و این امر تا حدودی عجیب است.

طاهرزاده افزود: مهدی طارمی به دلیل اتفاقات ابتدایی فصل و همچنین خراب کردن چند موقعیت گل، در طول مسابقه با استرس و فشار عصبی زیادی بازی کرده و همین امر وی را از شرایط ایده‌آل به صورت صد در صدی دور کرده است.

وی ادامه داد: هواداران باید از طارمی حمایت کنند و مطمئن باشند که وی در شرایط عادی و اگر استرس و عجله‌ای برای گلزنی نداشته باشد، موفق‌تر خواهد بود.

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در پایان اظهار داشت: به هر حال در شرایط فعلی شاگردان برانکو عملکرد خوبی دارند و اگر چه تراکتور شانه به شانه پرسپولیس در جدول حرکت کرده و حتی به صدر رسیده است، اما در طول فصل به طور قطع شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر خواهد بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها