کد خبر: ۴۰۳۰۰
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
رسول کربکندي ايسنا، درباره اين موضوع که بعد از باخت به استقلال در صحبت‌هاي مسولان ذوب‌آهن ناراحتي وجود نداشت و حتي مديرعامل باشگاه گفته بود ما و استقلال ايراني هستيم و تفاوتي نمي‌کرد چه تيمي صعود کند، اظهارکرد: حرف‌هاي زيادي دارم ولي من قبلا مربي اين تيم بودم و اگر حرفي بزنم اينگونه استنباط مي‌کنند که من مي‌خواهم به ذوب‌آهن برگردم و در جهت خودشان تفسير خواهند کرد.

وي ادامه داد: حرف منطقي در جامعه ما جايي ندارد و وقتي مديرعامل باشگاه چنين صحبتي دارد يا غيرحرفه‌اي است يا اينکه مي‌خواهد بگويد ديدگاه ما ديدگاهي مخصوص به خودمان است.
کربکندي از صحبت بيشتر در اين خصوص پرهيز کرد و افزود: شايد در موقعيتي ديگر در مورد اين مسايل صحبت ‌کنم ولي اکنون نمي‌خواهم در مورد اين معضلات صحبتي داشته باشم.
وي در پاسخ به اين سوال که به نظرتان مهمترين وي‍ژگي کسي که قرار است سکان‌دار فوتبال ايران شود چيست خاطرنشان‌کرد: فرد با قدرتي بايد در راس کار قرار بگيرد و اينکه مدام اصرار بر فوتبالي بودن فرد کانديدا داشته باشيم، صحبت غلطي است.

رييس سازمان فوتبال باشگاه گيتي پسند با بيان اينکه صفايي فراهاني قويترين فرد در فوتبال ما بود، يادآور شد: اين فرد تخصصي نداشت، ولي مديريتي قوي داشت که مهمتر از تخصص است و شايد با گذاشتن فردي فوتبالي و ورزشي بتوان کمبودها را برطرف کرد.
سرمربي اسبق تيم فوتبال ذوب‌آهن افزود: در فدراسيون فعلي که رييس و نايب رييس‌اش همديگر را قبول ندارند شما چه انتظاري از اين فدراسيون داريد؟!
وي با بيان اينکه افرادي هستند که مي‌خواهند تحت هر شرايطي خود را به اين پست که پست کمي هم نيست بچسبانند، گفت: وزارت ورزش نبايد با لابي‌هايي که مي‌شود به هرکسي اجازه حضور در فدراسيون فوتبال را بدهد.

کربکندي سه ويژگي "مديريت، تخصص و نفوذ براي جذب سرمايه" را سه مساله مهم برشمرد و گفت: من نقش مديريت را از دو ويژگي ديگر براي فوتبال مهمتر مي‌دانم که اجازه ندهد هرکسي در کارش دخالت کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها