از "فاجعه نيشابور" تا "فاجعه سمنان"؛ تاریخ برای "آخوندیها" تكرار میشود
-۲۹ بهمن سال ۱۳۸۲ [يكروز قبل از انتخابات مجلس هفتم]، در نزديكی ايستگاه قطار خيام در حوالی شهر نيشابور، قطار مسافربری از ريل خارج شد و با انفجار مهيب، ۳۲۰ نفر کشته و ۴۶۰ نفر زخمی بر جای گذاشت. احمد خرم، وزير تكنوكرات دولت اصلاحات نه تنها استعفا نداد؛ بلكه يكیدوماه بعد از تشكيل مجلس هفتم، در مهر ۸۳ استيضاح شد، طلبكارانه برخورد كرد. خرم بارها در مصاحبههای خود، همين لحن طلبكاری را ادامه داد.
-عباس آخوندی، نسخه دوم احمد خرم است؛ او هم به مانند خلفخود، طلبكار است. #مسکن_مهر را مزخرف میداند اما راه جایگزین ندارد. كشتارهای جادهای را میبیند اما به دنبال كترينگ اتريشی است. نابسامانی وضعيت اربعین را میبیند اما به دنبال خريد هواپيمای آنچنانی است. او پايش بيفتد حتی آبگوشتبزپاش ایرانی را هم قبول ندارد....
-عباس آخوندی، مثل احمد خرم، يک #دولتمرد_قاجاری است. در فاجعه برخورد دو قطار در سمنان بيش از ۳۰ نفر كشته شدند اما بعید است، وزيرراه استعفا بدهد يا حسنروحانی او را بركنار كند. از #مجلس_دهم هم بعيد است، #استيضاح_آخوندی را كليد بزند.
-روحانی رفيقباز است؛ حتی بدتر از خاتمی و احمدینژاد... علت اين همه تسامحوتساهل دولت با امثال #آخوندی و #نعمتزاده و ... را بايد در همين وامدار بودن آقای رئيسجمهور به اينگونه افراد دانست. نفراتی در كابينه دولت حضور دارند كه بودنشان يعنی #مایه_شرمساری و دلسردی بيشتر مردم از دولت روحانی؛ اما آقای رئيس به "پول، لابی و تجربه" آنها نياز دارد؛ چون هر جور حساب كنيد بالاخره هنوز انتخاباتی در پيش است...
#علی_رجبی