وی افزود: ایدئولوژی فمنیسم از نظام سرمایه داری رو به رشد در غرب که به دنبال نیروی کار ارزان آرام بودند شکل گرفت که این نیروی کار همان زن است که نظام سرمایه داری میخواهد آن را از خانه بیرون بکشد و استفاده کند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: پرفروش ترین سینمای جهان سینمایی است که موضوع آن زنان برهنه و آرایش کرده است و صنایعی نظیر صنعت لوازم آرایش و دارویی و غیره مسئله کشاندن زن از خانواده برای استفاده عمومی و جنسی از آن را دنبال میکند.
رحیمپور ازغدی با بیان اینکه پرفروشترین بازار در بازار جهانی بازار زن و استفادههای جنسی از آن است، گفت: طبق آمار گفته شده ایران یکی از پر مصرفترین کشورهای وارد کننده لوازم آرایشی است و به معنای چرخاندن موتور دهها کمپانی یهودی و صهیونیستی است.
وی با اشاره به اینکه زن نقش اصلی در اصلاح یا فساد الگوی مصرف خانواده دارد گفت: زن میتواند تجمل گرایی، اسراف و چشم و هم چشمی را دنبال کند و هم میتواند اقتصاد خانواده، کشور و جامعه جهانی را مدیریت کند.
رحیمپور ازغدی ادامه داد: عمود خیمه خانواده، زن و مادر است و مرد در اطراف خیمه برای تامین اقتصاد و امنیت در حال چرخش است.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: در ایدئولوژیهای مادی و نظام سرمایه داری غربی معتقدند چون زن در تولید قدرت فیزیکی و ثروت نمیتواند با مرد رقابت کند پس زن در این منطق به عنوان جنس درجه دو شناخته میشد.
رحیمپور ازغدی با اشاره به درجه اول بودن جنس مرد در منطق اصالت ثروت و قدرت گفت: فرهنگ عرب و ایران قبل از اسلام و فرهنگ غرب قدیم در دوران یونان و رم باستان نیز همین منطق بود که در دوران مدرن غرب با منطق اصالت سود احیا شده است.
وی درباره قانون ارث پیش از اسلام گفت: تا قبل از اسلام، فرزند دختر در ایران، عرب و غرب قبل از اسلام ارث نمیبرد و معتقد بودند دختر متعلق به خانواده شوهرش است اما اسلام برای نخستین بار برای زن حق استقلال مالی و سهمالارث قائل شد و ارث به شخص خودش تعلق دارد.
رحیمپور ازغدی افزود: زن در ایران و عرب قبل اسلام هیچ شخصیت حقوقی نداشت؛ پدر و شوهر مالک همه چیز بودند، هیچ زنی مستقلاً مالک هیچ چیز نبود و حتی حق انتخاب همسر نداشت.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه در اعراب قبل از اسلام زن نه تنها ارث نمیبرد بلکه خود جزو ارث تلقی میشد خاطرنشان کرد: در اسلام در برخی موارد ارث زن و مرد مساوی است؛ پدر و مادر فرزند فقید به یک اندازه ارث میبرند و در مواردی که مرد دو سوم ارث میبرد سه سوم مسئولیت برعهده دارد اما زن صفر درصد مسئولیت و یک سوم ارث را میبرد.
وی ادامه داد: در اسلام و چندهمسری در دنیا رواج داشت اما وقتی اسلام داشتن چهار زن به شرط عدالت محدود کرد شوک بزرگی را به دنیا وارد چرا که گاهی انگیزه جنگ برای مردان فقط به دست آوردن کنیز و زنان اسیر جنگ بود.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: زن نگاه زیباشناسی و عاطفی و مرد نگاه خشونت و شهوت دارد بنابراین تفاوتهای حقوقی بین زن و مرد به دلیل تفاوتهای حقیقی زن و مرد است.
وی با بیان اینکه ولایت پدر محدود و مشروط به مصلحت و نفع دختر است گفت: اسلام شرط رضایت پدر برای ازدواج اول دختر را مطرح میکند اما فقه ما میگوید اگر پدر ظالم باشد و مصلحت دختر را زیر پا می گذارد اذن پدر شرط نیست.
رحیمپور ازغدی افزود: پدر شرعاً نمیتواند دختر را به ازدواج مجبور کند و اگر مجبور کند ازدواج باطل است اما تا قبل اسلام نه در شرق و نه غرب چنین چیزی وجود نداشت.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه ازدواج با محارم یک روش نژادپرستانه بود که پیش از اسلام در ایران، هند، چین و غرب رواج داشت گفت: اما اسلام این روش را باطل کرد و نژاد پرستی را شرک و کفر دانست. قرآن هرکس که انسانتر و تقوای بیشتری دارد را بالاتر و برتر میداند زن یا مرد بودن را ملاک برتری نمیداند.
رحیمپور ازغدی خاطرنشان کرد: زن حقوق اقتصادی دارد اما تکلیف اقتصادی ندارد؛ زن در اسلام حق مالکیت دارد و مرد و زن هرکدام مالک دسترنج خود است در واقع احکام قرآن انقلابی بود که پیش از اسلام در هیچ کجای جهان وجود نداشت.
وی با تاکید بر اینکه ازدواج سفید بیشتر به نفع مرد است گفت: مرد اغلب تن به مسئولیت ازدواج نمیدهد و نمیخواهد تعهدی بر عهده گیرد بنابراین ازدواج مرد در واقع بیشتر به نفع مردان است.
رحیمپور ادامه داد: مردان طرفدار بی حجابی زنان هستند در واقع برهنگی زنان جزو اضافه حقوق مردان است نه حقوق زنان.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه حقوق زن، مرد و کودک باید در چارچوب حقوق خانواده تعریف شود، تصریح کرد: هویت جنسی خارج از خانواده نباید تعریف شود؛ بیرون از خانواده همه ما انسان هستیم و مسئولیت امر به معروف و نهی از منکر، مشارکت شیاسی و غیره داریم که تابع رابطه عام انسانی است.