کد خبر: ۴۰۲۰۰
زمان انتشار: ۰۰:۰۰     ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
مهدی هاشمی در نامه‌ای به رئیس مجلس نسبت به قرائت گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس اعتراض کرد.

به نوشته ایلنا در اين نامه آمده است: قرائت این گزارش در صحن مجلس شورای اسلامی، آن هم بدون طی مراحل قانونی و شرعی که حتی مورد اعتراض مکتوب جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خطاب به حضرتعالی نیز قرار گرفت از مصادیق بارز تهمت و افترا و بازی با آبروی مسلمانان است که امکان و حق اعتراض و پاسخگویی نیز از آنان سلب شده است.

در قسمتی دیگر از این نامه آمده است: حضرت‌عالی نیک مطلعید که خروج اینجانب از کشور، قبل از ایراد تبعیت‌ها و مسایل مربوط به وقایع انتخاباتی سال ۸۸ و صرفا به دلیل مسایل کاری و تحصیلی بود ولی هر‌گاه قصد بازگشت به کشور را داشته‌ام بنابر مصالح و ملاحظاتی که باز حضرت عالی از آن کاملا با خبرید به تعویق افتاده است و در طول این مدت تبعیت‌ها و افتراهای بسیار فراوانی را نسبت به شخص پدر، خودم و خانواده‌ام تحمل کرده‌ام و در فضای غبارآلود و سنگین رسانه‌های داخلی، که یک سویه اتهامات را با برخورداری از مواهب انواع واقسام امکانات سمعی، بصری و مکتوب وارد کرده و مجال و فرصت اولیه دفاع را نیز سلب می‌کنند به جان خریده و تحمل کرده و می‌کنم.

وی در قسمتی دیگر از این نامه نوشته است: اینجانب ضمن تکذیب این اتهامات و اعتراض شدید به گزارش سیاسی و مغرضانه عضو این کمیسیون از محضر حضرتعالی و اعضای هیات رئیسه محترم تقاضا داریم براساس دستور امام راحل و ماده ۷۶ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی که به موجب آن حق شخص مورد اتهام قرار گرفته برای پاسخگویی محفوظ است مقرر فرمایید متن این جوابیه در صحن مجلس قرائت شود.


اين اظهارنظر در حالي است كه دادستان كل كشور در نشست خبري سال گذشته خود تأكيد كرد كه مهدي هاشمي بايد به ايران بيايد و در دادگاه به اتهامات پاسخ بگويد. وي همچنين تأكيد كرد به دادستان تهران دستور داده است كه مهدي هاشمي را احضار كند.

همچنين وزير اطلاعات تصريح كرد كه حكم جلب مهدي هاشمي صادر شده است.

تعدادي از متهمان حوادث پس از انتخابات كه محكوميت آن‌ها نيز قطعي شد، از مهدي هاشمي به‌عنوان يكي از عناصر اصلي در حوادث قبل و بعد از انتخابات ياد كردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مبارز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۰ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
۱
۰
خب لابد جناب آقاي لاريجاني رو از خودشون ميدونه و شايد هم همينطور هم باشه!!!!! آخه اين آقاي لاريجاني كه داره گوشت نمايندگان مخالف خودش رو تو صحن علني زنده زنده كباب ميكنه و ميخوره چرا بايد سنگ يه فتنه گر شورشي رو به سينه بكوبه و در ثاني اين پسره هم اگه احساس ميكنه حقي ازش ضايع شده و اگه مرد هستش بياد ايران حقش رو دنبال كنه و اگه نه پس بره گم شه هر روز هم از اونور آب هي زر زر نامه واسه ايران نفرسته. بچه پر رو !!!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۵ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
چند نکته در این نامه وجود دارد که فقط به دو نکته توجه مخاطبان جلب میشود:
- هماهنگی لاریجانی با هاشمی در پرونده مهدی هاشمی بطوریکه او لاریجانی را محرم علت عدم حضورش دانسته و بنابر آن مصالحی که لاریجانی می داند او نمیاید!!
به جمله او توجه بفرمایید"هر‌گاه قصد بازگشت به کشور را داشته‌ام بنابر مصالح و ملاحظاتی که باز حضرت عالی از آن کاملا با خبرید به تعویق افتاده است "!!!!!!!
- کسی که از اتهامات، خود را بری می داند، فرار نمی کند و اتفاقا باید در محکمه حاضر شده و به اتهامات خود پاسخگوست نه متواری!
حال آنکه اصلا چنین نیست و مهدی هاشمی اصولا و بنابر مستندات و مدارک بسیاری مجرم است نه متهم و ترس از مجازات و بلااثر بودن نقش پدرش که حامی سرسخت اوست در تبرئه او، باعث شده در دامان انگلیسی ها چونان گذشته در بستر عافیت بماند که البته دیری نخواهد پیمود که این دوران بسر آمده و به سرنوشت اسلاف براندازش با اقدام انقلابی فرزندان امام روح الله-ره- دچار خواهد شد.
شاید قوه قضائیه با مصلحت اندیشی خود،نظام را و مطالبه عدالت خواهانه ملت را به سخره گرفته اما فرزندان انقلابی اما روح الله وصیت آن امام عزیز را فراموش نکرده اند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها