کد خبر: ۴۰۱۲۱
زمان انتشار: ۱۸:۳۷     ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
حجت‌الاسلام علی نوری، مدیر مرکز فرهنگی و تبلیغی آینده سازان وابسته به نمایندگی ولی فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی ویژه خواهران فعال در اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی سراسر کشور خبر داد.

وی افزود: این دوره آموزشی با موضوع تربیتی و آموزشی به مدت سه روز از 25 تا 27 بهمن با حضور 400 نفر از مربیان اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی از سراسر کشور در دو شیفت صبح و عصر در قم برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام نوری خاطر نشان کرد: شرکت‌ کنندگان این دوره خواهرانی هستند که به عنوان معاون اتحادیه انجمن‌های اسلامی در استان‌ها فعالیت می‌کنند و همچنین مربیان اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی در این دوره آموزشی حضور خواهند داشت.

وی یادآور شد: در دوره آموزشی مباحث حوزه تربیت مورد بررسی قرار خواهد گرفت که آشنایی با هویت نوجوان و جوان مومن انقلابی، آشنایی با هویت مربی مومن انقلابی، آشنایی با مبانی نظری و کاربردی تربیت از جمله موضوعات مطرح در این دوره به شمار می‌آید.

این مقام مسؤول خاطر نشان کرد: همچنین سلسله‌ کارگاه‌های آموزشی و تربیتی در موضوعات گوناگون از دیگر برنامه‌های دوره آموزشی سه روز است که استادان این دوره آموزشی از حوزه و دانشگاه انتخاب شده‌اند.

وی گفت: کسانی که این دوره را با موفقیت بگذارنند، گواهی مربی تربیتی را دریافت خواهند کرد که در رده‌بندی کاری آن‌ها تاثیر بسزای خواهد داشت.

حجت‌الاسلام نوری همچنین از برگزاری گردهمایی تربیت مربیان خواهر اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی سراسر کشور در قم خبر داد و اظهار کرد: بررسی موضوع خدمات متقابل جامعه بانوان و نهضت‌های اسلامی در این گردهمایی مورد بحث قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در گردهمایی سه نشست علمی خواهیم داشت که یکی از این نشست‌های روز سه‌شنبه 25 بهمن ماه از ساعت 11 صبح در شبستان نجمه خاتون برگزار خواهد شد که در این نشست حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد سعیدی امام جمعه قم و تولیت آستانه مقدسه حرم حضرت معصومه(س) سخنرانی خواهند کرد.

مدیر مرکز فرهنگی و تبلیغی آینده سازان تصریح کرد: در مراسم افتتاحیه با هدف تکریم از نقش زنان از مادر شهیدان زین‌الدین، مادر و همسر شهید محمدحسن ابراهیمی به عنوان مادران و همسران شهدای دفاع مقدس، عرصه جهاد تبلیغی و عرصه جهاد علمی تقدیر به عمل خواهد آمد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها