کد خبر: ۴۰۱۱۶۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۲۳ آبان ۱۳۹۵
رئیس پلیس راه ناجا گفت: میزان تردد زوار در مرز مهران 2 برابر سال قبل شده است.
به گزارش پایگاه 598، سردار محمدحسین حمیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: سه سال پیاپی است که توفیق خدمت به زوار اربعین حسینی را در محدوده مرز مهران داشته و هر سال شرایط مرز مهران متحول‌تر شده است.

رئیس پلیس راه ناجا گفت: اکنون مسؤولان استانی و مسؤولان ملی و مردم استان پای کار بوده و هرچه در توان خود دارند در بحث پذیرایی و استقبال اززوار به کار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: حجم تقاضای تردد از مرز مهران به سوی کربلای معلی بالا بوده و امروز که تنها یک هفته به روز اربعین باقی مانده است این میزان تردد در مقایسه با سال‌های گذشته دو برابر شده است.

این فرمانده ناجا اضافه کرد: این استقبال زوار از مرز مهران و این حجم تردد زوار نیازمند توجه و عنایت بیشتر مسؤولان در حوزه زیرساخت استان ایلام دارد تا انشاءالله در حین بازگشت نیز مشکلی از حیث تردد برای زوار پدید نیاید.

حمیدی تصریح کرد: در استان‌های لرستان، همدان و کرمانشاه که استان‌های بالادستی ایلام و مرز مهران و شلمچه هستند شرایط ترافیکی پر حجمی گزارش شده است.

رئیس پلیس راه ناجا گفت: استان خوزستان نیز با وجود سامانه ریلی و هوایی قوی در کنار زیرساخت‌های راه‌ها و آزاد راه بودن مسیر سبب شده تا ترافیک بسیار روانی در آن مسیر حاکم باشد.

وی ادامه داد: این نکات سبب سهولت در مسیر تردد زوار در مسیر خوزستان شده بنابراین تردد در استان خوزستان پرحجم و روان گزارش شده است و در استان‌های همدان، کرمانشاه و ایلام به سمت شهر مهران به دلایل کوهستانی بودن و تراکم ترافیکی که وجود دارد بار پر حجمی گزارش شده و در برخی مقاطع نیز نیمه سنگین بوده است.

این مسؤول انتظامی اضافه کرد: همکارانم در پلیس راه با همکاری سایر ارگان‌ها و نهادها تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته تا ترافیک روانی را برای تردد زوار اربعین حسینی در مرز مهران فراهم کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها