کد خبر: ۴۰۰۸۹۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۲۰ آبان ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می گوید این تیم از هفته هجدهم به بعد مدعی است.
به گزارش تابناک ورزشی، حسن  زمانی در مورد مسائل مالی و شایعه گرفتار شدن باشگاه استقلال به مشکلات جدید تصریح کرد: در این فصل شاید کمترین مشکلات مالی را داشته‌ایم و تا اینجا مسائل اقتصادی بسیار خوب مدیریت شده است و مطمئناً این شرایط تا پایان فصل ادامه خواهد داشت. استقلال در این فصل باید در سه جبهه لیگ قهرمانان آسیا، جام حذفی و لیگ برتر بجنگند و این موضوع نیاز به حمایت‌های ویژه مالی دارد. ما تا اینجای کار حرکت خوبی داشتیم که شاید در طول تاریخ باشگاه استقلال چنین شرایطی حاکم نبوده است.

وی در خصوص روزهای تلخ شکست‌های پیاپی استقلال و حمایت هیئت مدیره از سرمربی این تیم، گفت: از آنجا که مطمئن بودیم بعد از این سختی‌ها به آرامش می‌رسیم به همین خاطر سعی کردیم تیم را به چالش نکشیم و با تمام وجود از کادر فنی حمایت کردیم بازیکنان هم علی‌رغم فشاری که روی ما بود مورد حمایت هیئت مدیره قرار داشتند. حمایت قاطعانه ما که بدون شک تا پایان فصل ادامه خواهد داشت باعث شد آن روزهای تلخ را فراموش کرده و به این روزهای شیرین و پر از موفقیت برسیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در نهایت در خصوص رتبه پیش‌بینی شده برای استقلال در پایان فصل تأکید کرد: انتظارمان این است که از هفته هجدهم لیگ به بعد بین دو رتبه اول و دوم قرار بگیریم و تا پایان فصل بین مدعیان قهرمانی باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها