کد خبر: ۴۰۰۷۱۹
زمان انتشار: ۱۰:۲۹     ۱۹ آبان ۱۳۹۵
سرپرست رقابت های وزنه برداری نیروهای مسلح:
سرپرست فنی رقابت های وزنه برداری نیروهای مسلح گفت: برای نخستین بار در این رقابت ها 13 بار رکورد وزنه برداران در اوزان مختلف شکسته شد.
به گزارش پایگاه 598، حمید صالحی نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: این دوره رقابت های وزنه برداری نیروهای مسلح در شرایط خوبی برگزار شد. در این دوره 65 وزنه بردار از 6 تیم حضور داشتند. تیم بسیج سپاه پاسداران هم از تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات بود.
سرپرست فنی رقابت های وزنه برداری نیروهای مسلح گفت: بعد از سال 93 برای دومین بار است که این تیم در رقابت های وزنه برداری نیروهای مسلح شرکت می کند و نشان می دهد که بسیج توجه ویژه ای به این رشته دارد.

وی افزود: این دوره مسابقات براساس آئین نامه فدراسیون جهانی برگزار شد. سطح مسابقات بالا بود و خوشبختانه بدون آسیب دیدگی به پایان رسید و وزنه برداران رکوردهای خوبی ثبت کردند. برای نخستین بار در رقابت های وزنه برداری نیروهای مسلح 13 بار رکورد وزنه برداران در اوزان مختلف شکسته شد.

صالحی نیا گفت: همین موضوع در سطح فنی مسابقات تاثیر بسزایی داشت. در وزن 56 کیلوگرم حسن گل پرور از نیروی هوایی ارتش در یک ضرب، دو ضرب و مجموع سه رکورد جدید ثبت کرد. در وزن 77 کیلوگرم از نیروی هوایی ارتش در یک ضرب رکورد تازه ای به ثبت رساند و در وزن 94 کیلوگرم رضا دهدار وزنه بردار نیروی هوایی ارتش در حرکت دو ضرب و مجموع 11 کیلو رکورد را جابه جا کرد.

وی افزود: در دسته 105 کیلوگرم علی دشمن زیاری از نیروی هوایی ارتش در حرکت یک ضرب رکورد زد و محمدرضا براری از تیم پدافند هوایی ارتش در حرکت دوضرب و مجموع رکورد جدیدی ثبت کرد.

صالحی نیا گفت: برگزاری این مسابقات از اهمیت بسزایی برخوردار است زیرا جوانان ورزشکاری را که در خدمت سربازی هستند آمادگی خود را حفظ می کنند و بعد از پایان یافتن خدمت سربازی دوباره در اختیار فدراسیون قرار می گیرند. ما حامی فدراسیون هستیم و هر زمان که فدراسیون خواهان در اختیار گرفتن وزنه برداران سرباز در اردوی تیم ملی باشد همکاری لازم را خواهیم داشت.

مسابقات وزنه برداری نیروهای مسلح با قهرمانی نیروی هوایی ارتش در پایگاه هوایی شهید نوژه (16 و 17 آبان) برگزار شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها